Bugünlerde daha birçok sıkıyor kravatım boğazımı Mevsimdendir deyip geçtim çoğalan öksürüklerimi Sürükleyip götürdükçe ayaklarım beni senli nemli yerlere Romatizmalı mısralar geliyor hep aklıma Beklide durmadan yalnız uykularımın üşüyüşleri bu yüzdendir Yüzün yastığımın bir yerinde hayal olup ısıtsa da Sen de bilirsin ağustosun yazdan kalma bir son akşam olduğunu …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞUSTOS SONU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞUSTOS SONU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugünlerde daha birçok sıkıyor kravatım boğazımı Mevsimdendir deyip geçtim çoğalan öksürüklerimi Sürükleyip götürdükçe ayaklarım beni senli nemli yerlere Romatizmalı mısralar geliyor hep aklıma Beklide durmadan yalnız uykularımın üşüyüşleri bu yüzdendir Yüzün yastığımın bir yerinde hayal olup ısıtsa da Sen de bilirsin ağustosun yazdan kalma bir son akşam olduğunu …
. .
Hüznün anlatımı ustacaydı severek okudum Usta kalemi alkışlıyorum,Yüreğine sağlık ________________________________________Selamlar
Bugünlerde daha birçok sıkıyor kravatım boğazımı
Mevsimdendir deyip geçtim çoğalan öksürüklerimi
Sürükleyip götürdükçe ayaklarım beni senli nemli yerlere
Romatizmalı mısralar geliyor hep aklıma
Beklide durmadan yalnız uykularımın üşüyüşleri bu yüzdendir
Yüzün yastığımın bir yerinde hayal olup ısıtsa da
Sen de bilirsin ağustosun yazdan kalma bir son akşam olduğunu …
.
.
Hüznün anlatımı ustacaydı severek okudum
Usta kalemi alkışlıyorum,Yüreğine sağlık
________________________________________Selamlar