Bir denizdir dibi görünmeyen, Atlarsın içine, Buz gibi yapışır tenine soğuk, Tüylerin diken diken, Tepeden tırnağa ürpertir, titretir. Bir daha duyarsın suyun soğukluğunu Ve bir kere daha üşürsün her çırpınışta…
Sel tutmuş bir nehir gibi önüne geçemezsin, Bakarsın uzaktan, Uzak duracağını sanarak Sakınarak, korkarak, Seni de sarmalamasını bekliyorsun aslında, Çaresizce, hiç umutlanmaksızın, Heyecanın artarak.
Karanlıktan ibaret olanın bembeyazdır aslı Albenisi kuvvetli İnandırıcı Doldurmuşsun gönlüne Gönüllüsündür kurban olmaya Sarılırsın sımsıkı, Teslim olursun, Çığ gibi akarak büyüyen bir felakete, Kalırsın altında göz göre göre…
Yani gerçekler böylesine zorlu olsa da, Toz pembe yalanlarla yaşatırsın onu… O, anladığın gibi işte, “Aşktır”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
onlar ben manevi KIZLARIM...Sayıları çok fazla... bir görseniz sohbetlerimizi... Keratalar yaşlarına, başlarına bakmadan komple Halil Sezai aşığı ve onunla ilgili talepleri bitip tükenmiyor...Ama hepsini çok seviyorum ve tek amacım, herbirini akıllı olmaya yönlendirmek... bir görseniz.. bana zaayıf notunu düzelttiğini, swınıfını geçtiğini müjdeleyenleri... Allah hepsini anne babalarına bağışlasın...
Face Bookta 13 yaşında bir kız çocuğu (Halil Sezai fanı) "Kemal amca -aşk nedir?- diye sorunca bu şiiri yazıp yollamıştım ona...Cevabı: "valla bişi anlamadım," olmuştu. Saygıyla
ne kadar umutsuzca olsa da aşk
umutlara beler
en umarsız gerçeklerden biraz ırayıp
belkide bir rahatlamadır aşk..
tebrikler,
anlamlıydı,
saygılarımla..