Öpüşmeyi günah sayan Tanrı, tam da öpüşmeye niyetlenmişken baskın yaptı, yakaladı suç oluşmadan, oluşacaktı diyerek… Mahkumiyetim ağır olacak bu faşist Tanri’dan Adım anılmayacak, haşa, Hiçbir suçsuzluk platformunda…
Dualarım tenini nurla sırlasın, kavruk ellerin tutsun sarı şafağı… Göz yaşlarımız ıssız hıçkırıklarımızda saklansın...
Hasret yağıyor bu gün hapisaneye Yapayalnızım, korkularımda uçuşan hayaletlerin tangosu…. Kardan adam yapacağım hasretleri üstüste yığıp... Kapıları kırarak sana koşacağım ya, Karpit sobam evde kaldı, sabahı nasıl ederim, düşünmek bile istemiyorum. maalesef üşüyeceğim.
Güneşsizliğin değersizliği hiç kimseyi ilgilendirmiyor… Bu değersizliğe de katlanırdım ya, Senin yanında oluversem...
Saçların tel tel yağmur kokarak çıkıp gelsen aniden İnsan suskunluğunda sarılıversen bedenime Isıtıversen üşümelerimi Güneş Tanrıçasının asaletinde… En iyisi, galiba benim sana gelmem olacak, Bedenimi kilit altında tutadursalar da, Sanırım bu uğurda ruhumu salıvermem gerekecek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAPİSANEYE BU GÜN HASRET YAĞIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAPİSANEYE BU GÜN HASRET YAĞIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.