Dayanılmaz oldu kahrı kalemin "Yetmedi mi, şu orucu boz!" diyor... Nişangâhı etme cümle âlemin İncinsem de, gönül kırmam, söz diyor.
Zamanıyken hecehece esmenin Vebâli var gür sesimi kesmenin Ben bilsem de sebebini küsmenin Bilmeyenler üzülüyor, naz diyor.
Ne mahzûn dur, ne ye´se düş, ne de bık Avuç avuç dua ile yola çık Davası Hakk olan için yol açık Ferasetli bakar ise göz diyor.
Her yiğide ah çektiren Aslı’sı Koy desinler âlemin en yaslısı Alsancak ki göklerin en süslüsü "Var mı bundan daha büyük haz?" diyor.
"Hikmet" ara! Ne sitem et, ne zâr et Olanlara ibret ile nazâr et Zalimlere bu dünyayı mezar et Kurulan tüm tuzakları boz diyor.
Yırt yüzünde maskesini haçlının Sanmasın ki hak arsızın, güçlünün Adını koy alçak, soysuz, suçlunun Amerika, İsrail’i yaz diyor.
Karabağ’ı, Türkistan’ı Çin’i yaz Filistin’i, Myanmar’ı, kini yaz Müslümansız mahzûn kalan dini yaz Sönsün artık harı geçmez köz diyor.
Din adına zalim cana kıyarken Haçlı memnun, ölü bebek sayarken Ay küskünken, yıldız bir bir kayarken Susar isen gelmez bahar, yaz diyor.
Ömür denen tadımlıksa, bir ansa Ver Rabbine en değerli şey cansa! Söz konusu birlik, barış, Vatansa Şehadetten eksik olan az diyor.
Mürekkebim boyansa da al kanla Dostluk etmem acze düşen, korkanla Her engeli aşarsın sen Furkan’la İnanana yokuş yollar düz diyor.
Hani birgün yolda yalnız kalırsan Ben hazırım, şayet kâle alırsan Hiç üzülme! Bu uğurda ölürsen Unutulmaz, senden kalan iz diyor. Kır zinciri şu elimden, çöz diyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEMiN DiLiNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEMiN DiLiNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfamda siz eksik oldugunuzda hic bir sey tam degil.
Varliginiz büyük mutluluk.
Allah herkese sizin gibi Samimi, Candan bir dost nasib etsin.
Lâkin, beni en iyi taniyan sizsiniz diye düsündügümden, övgülerden ne Kadar mahcub oldugumu da bildiginizi saniyordum.
Yanildim mi ne? :)
Okuyan degerli kalemlere haksizlik etmemek adina tekrar belirtmekte fayda var sanirim;
Bildigim kadariyla sitelerde siir yazan hic bir kalemin digerinden üstünlügü yok. Neticede herkes gönül pinarinin ürününü pazarliyor ve her emek takdire ve övgüye -ayni derecede- lâyiktir.
"Dogum" gününüzü kutlamak icin tam da buradan cikmayi düsünürken günes gibi dogdu Edip Ahmet Kardesim.
Simdi sasirmis gibi yapma!
Evlilikler gercek dogum günleridir :)))
Su ana kadar arasatta beklemedeydin yani :))
Hayat yeni basladigina göre önünde uzuuuuuuuuuuuuuun seneler ve uzun bir ömür var demektir iNSALLAH.
Rabbim, bu uzun ömrünün ayni yastiga bas koydugun hayat arkadasinla ayni uzunlukta olmasini, SAGLIK, HUZUR ve MUTLULUK icinde sürmesini nasib etsin.
Bu arada basbakanimizin "3 COCUK" hassasiyetini de hatirlatmadan gecemeyecegim. Simdi CUMHURBASKANI olduguna göre sözünü tutmak cumhura FARZ oldu sayilir bilesiniz :)))
gelmeyeydin, davet şiiri yazdıracadın ya dünyevice... ya hu ....
uzun hikaye...:)
hoşgeldin, rabbim sabrını ve şükrünü artırsın senin de ağam...
şiir mi dedin:) nasılsa bir alıcısı bulunur mutlak hiç bir şey sebepsiz değilse... bu arada şu matematikteki mutlaklık var ya, dışarıya hep pozitif çıkıyordu sayılar yeter ki daha önünde eksi işareti olmasun...., senin içinde eksi işareti yok ağam... hep pozitif çıkıyor sözlerin...
Aman üstadım öyle olsun; biliyorsun ben yanlış anlamış olmaya güle oynaya razıyım....Bu arada annenize sonsuz selamlarımı ve ellerinden öptüğümü iletin..Yaşlı insanların duası makbuldur, bize de dua etsin....Tekrar selamlar, ALLAH taalaya emanetsiniz...
Bu dargınlıklar konusunda, ne söylesekte bir faydası olsa diye düşünmüyor değilim....
Hani hadis der ki; şer üstüne gelince sen otur, yetmedi yat uyu o da olmadı, artık kalk...Neden ? çünkü ,o vakitten sonrası artık nefs-i müdafaya geçer... Ama ben yinede diyorum ki; şayet bu kırgınlıklar, sanal alemde olan şeyler ise...Konuyu uzatmamakta fayda vardır....Dil insanı kırılma noktasına getirir, sonrasında ise bir tek söz daha edince, çok şeyi kırıp dökmüş oluruz...Çünkü, sözün fazlası iyilikleri yer bitirir...
Birde insan düşünmesi lazım; benim bu hüznümün sebebi nedir?...Bana lazım olan bir şey için mi?...Yoksa zararı olacak bir şey için mi?...İşte bu soruyu nefsimize sorup ordan cevabı aldığımız vakit, hangi doğrultuda olduğumuz tesbit etmiş oluruz... Şayet lazım olan bir şey değilse onu söküp at içinden üstadım....Çünkü vakit varken, gereksiz olan şeyleri heybeden çıkarmak gerek....
Siteye girmeye girmeye özelliklerini de unutmusuz :) Cevabim ayri bir mesaj olarak gitmisti.
:) Hosbulduk Latif Kardes. Varligi mutluluk veren degerli dost.
Benim DARGINLIGIM kimseye degil ki! Sadece kalemimeydi.
Meret sürekli agliyor ya hu :) Sayfama kim ugrasa yaninda semsiye getirir oldu. Hava hep bulutlu, bulutlar kasvetli, kasvetse koyu! :)
Bu arada islerin yogunlugu da buna eklenince sitelere ugrayamaz oldum.
Islerin yogunlugu deyince parantez acmak gerek; Cok sükür, yazdigim siirin de etkisiyle ANAMI Berlin'e gelmeye razi ettim. Önce Yalova'ya giderek haftalarca yaninda kaldim, dönüste de yanima getirdim. Hizmetini yapmak nasip oldu, vaktimi ona ayirdim. Simdilik üc ay Kadar kalabilecek. Gerisine Allah Kerim.
Sizlerin de SAGLIK, HUZUR ve AFiYETTE olmaniz ümidi ve temennisi ile geceniz HAYIRLI, hersey gönlünüzce olsun der, selam ve sevgilerimi sunarim...
yüreğinizi bildiğidendir sanki bizim şiirler bizim duygular ki her düşünce ve fikirlerinize gözüm kapalı he derim
muhteşem bir sitemle anlatılmış başka biryerlerde bulamıyacağınız şekilde şiir olmuş canı gönülden tebrik ederim
de işte ewlden ancak buğuz etmek geliyor
tabii içlerin kan ağlaması cabası
Allah cc. en doğrusunu bilir
hoşcakal çok değerli muhteşen dostum...