Gönlümde tasaydın, genzimde sızı Her ânı umuda ekledim ANAM... Bahardan vazgeçtim, unuttum yazı Az mı yollarını bekledim ANAM.
Sarsa da ruhumu hicrânın sisi Sabrettim kadere, olmadım âsi Lâleyi, sümbülü, gülü, nergisi Sen diye özlemle kokladım ANAM.
Sitem yalvar yakar olsa da dile Demedim "revâ mı bu kadar çile?" Kim bilir, kaç kere rüyamda bile Umutla kapıyı yokladım ANAM.
Kuş olsan ne fayda, kırıksa kanat Beş para etmiyor koca Kâinat Karalar karası bahtıma inat Yaşımı gözümde sakladım ANAM.
Her derde tahammül olsa da görev Anasız evlada dar geliyor ev Firak denen illet yedi başlı dev Duanın gücüyle hakladım ANAM Duanın gücüyle hakladım ANAM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GENZiMDE SIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GENZiMDE SIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne başın tacı ve ayakların altına cennetlerin serildiği mukaddes varlıklar. Daim olsun kaleminiz ve gönül güzelliğiniz. Tebrik ederim. Hayırlı Cumalar. Sağlıcakla.
Zamanla bu hastaligin "olumlu yanlari"nin da oldugunu farkettim. Gecmiste yasanan tüm ACI hatiralar bir bir silinmis. Öyle ki, Berlin'e dönerken yillar önce Yugoslavya'da gecirdigi büyük Trafik kazasini dahi hatirlamaz olmus. Köy hayatinin zorluklari ve daha niceleri.
Bu dertten muzdarip olanlarin en cok ihtiyac duyduklari sey SEVGi, SEVGi, SEVGi, iLGi, HOS SÖZ. En cok üzen ise panik, korkuya sebep seyler, kavga, gürültü.
Haberleri izlerken cok dikkat etmek gerekiyor.
Eminim anneme Sevgi ve ilgimin, düskünlügümün sebebi daha iyi anlasilmistir.
Rollerimiz degisti yani.
Ben baba o evlat...ya da öyle bir sey iste.
Annemin dört evladi" oldugunu belirtmistim di mi?
Buradan ötesini anlamak icin Arif olmak gerekmez sanirim.
akıl yok olur bir gün öncesini hatırlayamaz ki çoğu evliyaullahlar son zamanlarında hasta olmadan böyle olurlar yanii şöyle ki öyle bir hak ile olurlar ki
gerisi anam babam sana feda olsun olur :)))
o bakımdan nefsaniyeti olmayan yanii sonradan olma aklı kişiyi hak kabzeyler yoksa nasıl nefes alsın ki
o yüzden annenize rahatlıkla kabe gözüyle bakabilirsiniz...
allahım verecek ise şifasını bahşeylesin bir an önce lakin vermiyecekse şifa kendisidir verdiği ki bundan yüce saadet mi olur ...
kaleme ve şair kardeşime saygılar