Ben Tüm varlığımı sana armağan ederken Aklım,fikrim,kalbim ve Bütün organlarım, beni sana bağış ediyor ... Sense hala nefesimi başkasında arıyorsun...
Bitti ... Boz artık lâdesi ve git aklımdan !..
Dilimi dil dim... Etimi kemiğimden ayıralı çok oldu Sıyır üstümde kalan nen varsa Çırılçıplak soy beni çünkü ben aşka gelirken kat kat seni giyinmiştim üstüme.
Ya çıkar seni yada çıkar aklımı senden
Başka yolu yok ! Al artık işte... Hazır uyuşmuşken içimdeki sen hazır hiç bir şey hissedemiyorken Tenim tenine bu kadar fransızken... Boz artık ladesi ve git aklımdan !
Tuzlu göz yaşların ile yıkadığın yaralar İltihap içinde. Kan akmasa da can akıyor hepsinden...
____________________________________
Aslında merak ediyorum ; Teker teker saydın mı Ben hala aklımda diyorken ; Kaburgalarımı söküp sıyırırken ve O itin önüne atarken düşündün mü hiç ? bir damla yaş döktün mü... iliklerime kadar emerken ?..
Yok !...
İyisi mi... Boz artık lâdesi ve bu vahşete burada son verelim seninle Çek kopart hadi ilk tutunduğun yerden... Zaten bende yetmezlik vardı Yetmedim işte yarım yamalak bir kalple Sen de yitip gittin her şeyimi elinin tersiyle...
Şimdi nasılsa teşhis konulamaz bu adı konmuş yalnızlığa... Nasılsa kendi failim... merhumun,meçhulüyüm Ceza almazsın Korkma ! Çek hadi Son kez "aklımda" demeden !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boz Artık Ladesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boz Artık Ladesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimine yangın armağan edilir ömür denilen konuk evinde...Ya alır yanarsın ya da ardından söz edilir... Yangınlardan sağlam çıkar var mı ki... Şiirin duygusu yorum ve melodi...Üçü bir arada muhteşemdi... Daha çok konuk olacağım ben bu sayfaya... Kutlarım... Sevgi ve saygı ile...
Bazen sus bağlayıp kalbi dilin KEMİKSİZ ETİNİ KEMİKLEŞTİRİP, ağlayabildiğimiz kadarıyla ağlamalıyız çocuk.
Taki gök kanımıza şırınga gözleriyle dolup, sağanak sağanak yağan azat kuşlarıyla, şükür işlemek aklın odalarına.
Cân yangın bilirim büyüktür. Lakin O Allah ki kaldıramayacağımız hiçbir yükü bizlere yüklemez. Sınav yaşamımızda bazen çığlık çığlığa bazen gülücük kuşlarıyla yaşarız. Yaşam ne yazık ki yalancılık insan öbeği ne yazık ki...
Konuştuğumuz gibi, sağlık en öncelik. O varsa gerisi zerre taşları. Kalbe yuvarlanan taşları ayak uçlarınla, it en derin uçurum boylarına.
Kimsenin seni üzmesine izin verme, verme. Bir it'e tamah eden o itten hiç bir şey göremez.
Sesinden öperim, kabul buyurursan beni bir abla olarak gör. Zira dediğim gibi, hanemizin kapıları sonuna kadar açık.
Melekler konsun her dem rüyalarına, bir ay saçlı kız otursun gözyaşlarının ıslak İstanbul çığlığına. Varlığına şükürle, var edene Hû.
Ya çıkar seni yada çıkar aklımı senden şiirin kalbi burada atıyor!.... Geceme hüznün gözyaşları değdi. Tebrikler dost şiire kattığın o kocaman anlamlara.
Birlikte sızlayan yüreklerde benzer yaraların izleri vardır. Çok teşekkür ederim,Sevgiler ve saygılarımla...Göz yaşlarınızın bir daha ki sefere,mutluluğa akması dileğimle.
Abim Edebiyat defteri Ailesine hoş geldin öncelikle.. Çok teşekkür ederim,dinleyen ve hisseden yüreklere sağlık olsun abim.. Her daim şiirlerle,sevgilerim ve selamlarımla.
Şimdi nasılsa teşhis konulamaz bu adı konmuş yalnızlığa... Nasılsa kendi failim... merhumun,meçhulüyüm Ceza almazsın Korkma ! Çek hadi Son kez "aklımda" demeden !
okudukça doldu gözlerim önce yaşadıklarınızın izi sürüldü gözlerime sonra da , yaşayamadıklarınızın kırıklıkları battı ciğerime :((
iliklerime kadar hissettim acını sağır edercesine duydum çığlıklarını
susmalıyız canım kardeşim ' aklımda ' diye bağırırken yüreğimizin koridorlarında yankılanan o ses biz ölürcesine susmalıyız:((
O'nun mutluluğuna! çek hadi, biz bozmalıyız ladesi..
Şimdi ne diyormuş biliyor musun abla :) Neyse... Burası komedi dükkanı değil,değil mi.. ARSIZ GÜÇLÜ OLUNCA HAKLI,SUÇLU DURUMA DÜŞERMİŞ... Bu durumların açıklaması da bu,dye görüyorum.. Teşekkür ederim abla,her şey için varlığın için... Sevgiler kucak dolusu sana...
Tuzlu göz yaşların ile yıkadığın yaralar İltihap içinde. Kan akmasa da can akıyor hepsinden...
yaralı canıma derman diye sevdim seni,bir avuç kırığımı üzerine sermekten korktum hep hatatın derdini saklarken yüreğinden,üzülmene razı olmazdı gönlüm dermanımı araken gözlerinde aklımı sırrınla gömdün en derine giderken şimdi can kırıkları saplanıyor sol yanımın ortasına,sıkmaktan küçülttüğüm yüreğime öyle bir vebal yükledim ki ne konuşuyor dilim ne gökyüzüne çevriliyor manasız yüzüm bir damla rahmete hasret gönlümü savuruyorum sağa sola
aklından ve yüreğinden çoktan göç etmiş yüreğime mesken arıyorum şimdi kimsesizler şehrinde yüzüme vurulmuş sensizliği yutmaya çalışıyor boğazım
.(
ah şiir ve remzi kardeşim, yüreğinde ki sızyı sızım bildim yine giderken derdini ekip gidenlerin derdine deva olur mu ki mevla
halsizliğimle suskunluğumun gözlerime vefa vermediği şu anlarımdan tebrık bıraktım yine sana
yüreğine iyi bak dese bu kardeşin ne çıkar ki!! :((
Bakıyorum abla... İnan ki bakıyorum ama Artık hiç bir şey göremiyorum orada... Muradına erenlerin ardından Çıkamadık kerevetine.. Canımsın ablam...Sen de o güzel yüreğine iyi bak olur mu... Sevgimlesin...
Yangınlardan sağlam çıkar var mı ki...
Şiirin duygusu yorum ve melodi...Üçü bir arada muhteşemdi...
Daha çok konuk olacağım ben bu sayfaya...
Kutlarım...
Sevgi ve saygı ile...