(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMSÜZ ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMSÜZ ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazdığım şiire yorum yapmamış olsaydınız..sizi tanımayacaktım..kendi şiirimde bahsettiğim aşk var ya hani..gözü kör olan..şimdi sorguluyorum kendimi..yoksa gözü kör olan ben miyim de böylesine bir aşk tarifini kaçırmışım..eserinizin hakkını verecek yorum, -hadi yaptım diyelim- yapmak istediğim yorumun hakkını verecek kelime bulamıyorum..
Geceleri gökyüzünden, yıldızdan Gündüz güneşten, Parıldayan kardan, Binlerce yeşilden Şırıldayan sudan Bütün güzellerden… Almış getirmişler…
Kış günlerini en güzel mevsime döndüren, Sonbaharın hüznünü, kışın kasvetini Şuh bir heyecana dönüştüren…
Karmışlar bir hamur, Gözyaşıyla yoğurup Gönül fırınında pişirmiş İnsan nefesiyle de Şişirmişler..
Kar yağışlarını kor dansına ulaştıran, Zarif yüreklerde şık kıvılcım attıran, Esmer suskuda beyaz aydınlığı tattıran
Adem kanıyla süsleyip, Masum canıyla da Beslemişler…
Adını aşk koymuşlar Bu ölümsüz çocuğun…
Varolmanın dayanılmaz gerçeği, Şeref çizgisinin çizgi ötesi asaleti, Bütün haşmetiyle duruluğun haysiyetidir, aş(ı)k…
BUNLARI BİRBİRİNDEN AYIRIP SADECE ŞU HOŞUMA GİTTİ DİYEMEM DOĞRUSU ÇÜNKÜ TÜMÜ ÇOK GÜZEL KALEMİNİZ DAİM OLSUN ŞİİRLE VE SEVGİYLE DOSTLUKLA KALIN HOŞÇA KALIN ALLAHA EMANET OLUN SAYGILARIMLA.
sizin siirinizi okurken..gercekten simdiye dek a$ki hic belirtemedigimin farkina vardim.Ne guzel dizeler di.. insan okurken kendi yazdiklarindan utaniyor.. YUREGINIZE SAGLIK SAIRIM !
Varolmanın dayanılmaz gerçeği, Şeref çizgisinin çizgi ötesi asaleti, Bütün haşmetiyle duruluğun haysiyetidir, aş(ı)k…
o güzel yorumlarınızdan sonra...bir o kadar da güzel şiirinizide okudum ya ne mutlu bana...
öyle güzel tarif etmişsiniz ki aşkın insan ruhundaki hakimiyetini, bereketini.."işte bu" diyerek okudum her mısranızı...aşkın büyüsü sinmiş şiirin tümüne...öyle bir tılsım ki aşk hayatta olduğu gibi şiirdede kelimelrin bile rengini değiştirmiş...
kaleminize o güzel dizeleri yazan zihninize sağlık...
Ölümsüz Çocuk Aşık.
Varoluş sırrı...
Kutlarım...
Selam ve sevgi ile...