Topraktan geldi güncemiz kusursuzduk başlangıçta elma çalındı kadın doğurdu dünya yoğruldu insanla yaşıyoruz dedik…
aşk aradı yalnız yüzlerimiz arar durur ruh ikizini bilincimiz sizdiniz yalnızlığı üstüne giyen yorgun dizlerde sevilmeyen saçımızdan yağmur geçti üstümüzden tenimiz ıslak gözlerimiz nehir.
göklerimiz delindi irislerimizde kaç kirpik kırpımı kuruttuk acıları anahtarı kayıp kapıdır yüreğimiz saçlarımız beyaz yolcusu gamzelerimiz gam örtüsü…
gökyüzü, denizler, ömür sevgilimizdi özlediğimiz şehirler katık ettik içimizdeki sözleri umutları yedik sevgisizlikle aç oturduk aç kalktık düne bu güne…
savrulan baht, kemiği olmayan dil ne çok çiğ et yedik acıya semizlendik sırrı dökülmüş aynalardı yüzümüz gençliği bıraktık tozlu çerçevelere yine aşk aradık düş emzirdik esrikti gülüşlerimiz bu handa kaç kapıdan çevrildik.
çocukluk düşlerimiz eskidi sokaklarda asılı kaldı gülüşlerimiz isimsiz cadde, kimsesiz sokak, bila no adres yitik.
uzansa ellerimiz umutla yağmurun saçlarına yalın ayak koşar içimizdeki aşina
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yitik Adres... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yitik Adres... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çocukluk düşlerimiz eskidi sokaklarda asılı kaldı gülüşlerimiz isimsiz cadde, kimsesiz sokak, bila no adres yitik.
uzansa ellerimiz umutla yağmurun saçlarına yalın ayak koşar içimizdeki aşina
Eğil öp alnımızı aşk Yüzümüz değmeden toprağa… -------------------------------------------------------------- OY OYYYYY BU NE DUYGULAR BÖYLE, BU NE GÜZEL SEVDA. YÜREĞİNDEKİ İNCİLER YİNE NAKIŞ NAKIŞ İŞLENMİŞ DİZELERE.. AŞK HEP OLSUN.. KUTLUYORUM KALEMİNİ.. SEVGİ VE SAYGILARLA...
uzansa ellerimiz umutla yağmurun saçlarına yalın ayak koşar içimizdeki aşina
Eğil öp alnımızı aşk Yüzümüz değmeden toprağa…
Bu şiirin karşısında çok fazla durdum Yağmurla toprağın karışık bir kokteyl kokusu vardır onu hissettim duyularımda ve aşkın yüceliğini bir şiirin güzelliğini hazzını yaşadım
bu sıradışı özel şiirin için seni yürekten kutluyorum sevgili kardeşim başarı mutluluk ve esenlikler diliyorum