bir gün eylül düşecek koynuna sarı saçları saçıldığında göğsüne ellerin yaprak kokacak sadece düşle…
mavi olacaksın deniz yüzecek gözlerinde gökyüzü avuçlayacak alnını öyle böyle değil dokunacaksın sevgiye.
erik ağaçları çiçek açtığında dudaklarını şiirler öpecek beyaz olacaksın bahar esecek uzun yüzlü göllerde sınırsızdır düşünmek, düşünmelisin.
yeşil olacaksın umut ektikçe sevdaya ömrün taze sürgün dal duyumsayacaksın toprağın kokusunu sarıl yarınlara ve yürü…
mevsimler geçecek rüzgârlar şarkı söylerken geçmişe anlat bana seni neydi üzen tutsak gülüşlerinde yanlış kurulmuş saatler mazgallara döktüğün gözyaşları hepsi silinecek sen zamanı yendiğinde.
küçük bir kız öpecek yanağını pembe şekerler kırmızı balonlar imgeleşeceksin yüreğinin devinimlerinde saç örgülerine saklanacak sevmişlik bir aşka bir ömür vereceksin değmez mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzun Bir Yürüyüştür Sevmek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzun Bir Yürüyüştür Sevmek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mevsimler geçecek rüzgârlar şarkı söylerken geçmişe anlat bana seni neydi üzen tutsak gülüşlerinde yanlış kurulmuş saatler mazgallara döktüğün gözyaşları hepsi silinecek sen zamanı yendiğinde.
bir ömür konuğum olsan yine yeniden yazar şiirler kendini…
Yüreğinize sağlık.. Kaleminiz hiç susmasın... Sevgiyle kalınız...
**Su gibi akıp geçmezdi hiç geçmeyecekmiş gibi duran zaman Beklemeye değecek olan gelecekse eğer**
Can YÜCEL-Eğer
Evet sevgili Neslihan eğer gelecekse sevilen beklemek de,özlem de bazen en az sevmek kadar güzel..Yüreğine sağlık çok güzeldi sevgili dostum sevgiyle ve her daim sevdiklerinle kal sevgilerimle...
küçük bir kız öpecek yanağını pembe şekerler kırmızı balonlar imgeleşeceksin yüreğinin devinimlerinde saç örgülerine saklanacak sevmişlik bir aşka bir ömür vereceksin değmez mi?
Şiir baştan sona ses.. acık imgeler ve ritim dolu... sesler heceleri, heceler kelimeleri, kelimeler mısraları koştururyor bu tempo yormuyor okuyanı. ben yorulmadım... çünkü şiirde ritimsel dengeyle at başı giden bir iç döküş var... ılık bir öykü sanki.. bir eylül şarkısı gibi şiirin teknik çözümlemesinden öte anlam ve... o anlamların hissettirdiği çağrışımlara tutundum
sanki şiir okumadım da bir güz cisesinde ıslandım...
bakma böyle bir soğuk zirvede
bembeyaz kalakalmışlığıma
gün var saçlarımdan asılır bir nehir
uykularım deniz kokar....
tebrikler sevgili Neslihan