(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Az Kaldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Az Kaldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlünüzden geçenlerin yürek yansımasıydı dizeler..Zaman su gibi akıp gider dağlar kavuşmaz biribirine sevenlere bir umut var kavuşmalara. Saygı sevgi ile....
az kaldı diye bilmek ne güzel ! her bekleyene nasip olmayan bir söz bu:) aşk bu söz dinlemez gönül sürgün de olsa o çok sevdiği mavi gök yüzünden..tebrikler sayın şair.sevgiler..
Bunun adı sevda. Ne uyurken ne uyanıkken çıkmaz Canan aklından. Baktığın yerde içtiğin suda gündüz hayalinde, gece rüyanda Hep o güz yüzlü vardır senin aklında Ne güzel tariflenmişti sevda yüreğiniz hep çağlasın değerli kalem hoşça kalın saygılar benden size
Canım diyerek geçiyorum eş dost sohbetinden sen uyurken İsmin aylak aylak dolaşıyor aklımda Aklım karışıyor Aklım Sende duruyor…
Bir şeyi çok isteyince olurmuş.Tez zamanda beklediğinize kavuşursunuz inşallah. Sade bir üslupla dile gelen duyguları beğeniyle okudum. Az kaldı diyorsanız,yakında demektir.
Her şey gönlünüzün istediği gibi olsun.Paylaşım için teşekkürler. Sağlıkla mutlu kalın.Selamlar.
Çok güzel ya, gerçekten çok güzel. Tam tadında, anlatılmış işte o an ki duygular en güzel şekliyle. Duru, sade, akıcı, su giydi şiir üstadım. Ben de bir yudumda içtim afiyetle. ;) Tebrikler.