(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
toz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
toz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve o kapı kapanır kapanmaz ilk sözün,güle güle sevgili yenilgimdir.. geceyi uykusunda sabitleme isteği ele veriyor seni, bir de harflerinin tozu dumana katması.. oysa hayata dair bir lüksünde yoktu, bir kaç giyinik sözcük bir kırık ses olsa belki ferahlayacaktı dünya.. yani ne kadar benziyorsa yağmur yağmura,o kadar benziyordun sevdana... şimdi kapı dışarı ettiğin dalgın bir kaçıştır..öyle hissettiriyor şiir..ya da bana öyle geliyor.. hangisi olursa olsun,dökül sularına artık..mevsim hayelleri çoğaltma mevsimi çünkü..sevgiyle.
Immm sus kaldım bi an sözün bittiği yer burası olsa gerek
Çok güzel klasik bir kelime keşke güzelliği anlatabileceğim bir kaç cümlem olsa cebimde hiç düşünmeksizin saçardım
Yar yar hüzün yağdı satırlardan üstümüze güya umursamadığını anlatmaya çalışıyorsada nâfile her kelime sitem niteliğinde
Dilerim valizini toplayan çoktan uzaklaşmıştır gözlerinizden zirâ yüreğiniz daha çok şiire gebe fark etmesi zor değil
Kutlarım can-ı gönülden pâyıma düşeni kursağıma alarak gidiyorum sevgiler bırakıyorum şiire lazım olursa diye böyle bir yağmurda ıslandıktan sonra sarılmayı arzu edeceğiniz bir dost omzu diyelim
Çoktan gitmiş bir sevda artığı , artık sevgili demek de içinden gelemeyecek kadar tanıdık olmayan bir yüz ... Düşen gölgesini kaldırır çevresinden ... Hepsi bu ... Yürekte sevda'nın hükmünü zaman verir ağır ağır ... İşin zor kısmı da budur ... Harikaydı şiir ... Hüzündü başlı başına ... Kutluyorum. Esenlik dileklerimle.
Sevgili Deniz... Nasıl ustaca imgelerle örmüşsün dizeleri; mantığından hiç kopmadan, büyük bir zarâfet ve kabullenişle-ki sadece gururdan kabullen-miş gibi yapmaktır o- ayrılığı kucaklamışsın... Asıl fırtına; o kapı kandıktan itibaren başlayacak olsa da, ben şiirin tûfânıyla sarsıldım âdetâ!
daha
yüreğimi yıkayıp
tozunu alacağım kirpiklerimin...
İmgeler harikaydı. Kutlarım.