(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
paranoyak kelimeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
paranoyak kelimeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle bir bakıyorsun ki sen çırılçıplak kalıyor satırlar karşına.. gizli saklı ne varsa ruhun odalarında ayyuka çıkıyor.. ceplerimdeki bütün aynaları eline alıp yüzüme tutuyorsun..
Çok güzel ve manidar duygu yüklü harika yüreğin tebrik ederim kalemin kavi olsun yürekten kutlarim Şaire gurbet diyarında saygilar selamlar yolluyorum esen kalın
Cehenneme sorarlar '' Neden insanları o dehşet dolu ateşinde yakarsın, canın yanmaz mı '' Cehennem cevap verir '' Ben onları seçmiyorum, onlar benim ateşimi seçip yanıyorlar '' Demiş ve susmuş.
Demem o ki, hep biz seçiyoruz sevgileri ayrılıkları boş vermişlikleri işgalleri savaşları hatta ve hatta kıyasıya ben merkezcilik oyunlarında birer kukla görevlerine büründürülüp bir o yandan bir bu yandan gün aşırı akıllarımıza günah tohumlarının işlenmesine izin veriyoruz ya da vermeyip kaçıyoruz. Boğulma limitine geldiğimizde de kendimizi ölüyoruz.
Aşk kalbinin ana besleyicisi olsaydı insanlar galiba o vakit daha saldırgan olurlardı o yüzden cân'ımsın başımıza gelene eyvallah.
Bazen şizofrendir bazense '' paranoyak kelimeler '' dir şiirler döngüsü, O günkü ruh halinin ayaklarından ucundan çıkarak arafta ya da bir yerlerde takılı kalmasıdır tüm alın kıyameti
ne dense iflah olmayacak içimin denizleri.. ne söylense kefaret değil yüreğimi ateşlere atarak girdiğim günaha.. belki bu yüzden can belki bu yüzden aynaya her baktığımda yüzüme tokat gibi çarpıyorum mağlubiyeti.. cehennem çağırmadı evet.. ben cehennemi cennet ederim sanım yüreğime..
Buğulu bir anı okuyor gibi olsamda içimi ne ezdi bilmiyorum okumaktan ziyade yorulduğumu hissediyorum.
Şiirler şiir ...
Sebebi belirsiz bir şekilde sadece seviye, sevgiliye yazılan şiirler ve hayat ve ölüm..
Hayat sevgili, ölüm ayrılık derim hatta beterdir ayrılık ölümden bilirim yani okuduğumda anlarım, yaşarım.. keza ne çok ayrılığın lisanında u'yandık biz bu edebiyat denilen lütfun şiir gerçeğinde.
Ne diyordum ayrılık, hiçkimsenin başına! hele sevenler ki gerçek sevenlerin alfabesinden silinsin diyorum bu kelime-de "gerçek seven" işte bu cümlede duraksayıp öyle anla beni şairem.
Ne diyordum evet şiir şiirini yani rumuzunu görünce okumadan geçmediğim bir kalemsin sen bil isterim yine geldim ve hüzünlü bir şekilde gideceğim belli ki sevdiklerimin neden hep hüzün içinde kıvrandığını kendime çokça soran hatta birilerini sevmekten kaçan zira onlar acı çekince bu acıya dayanamayacağımı hissettiğim aciz bir kul gibi hissediyorum kendimi bazen..
Dağıldım sanırım şiirin hüznü ve kalemin değeri ile, kurgu olsun diliyor bu hüznü ve şiir ile seni keza okuyanları başbaşa bırakıp gidiyorum.
iyi bak olur mu kendine iyi bak ki bu kuvvet ile hayatı sırtından bıçaklayabilesin o sana ihanet etmeden önce.
hayat sevgili ölüm ayrılıktırya birde ölememek vardır her şiirin ucunda.. her eline alışında kalemi kırık dökük bir sinema salonunda geçmişi izler gibi düğüm düğüm olur boğazında nefes.. bir sürü 'neden?' içinde ezilip gider aklın..
gerçek sevmek iyide sevilmenin gerçek olmamasıyla yüzleşmek kangren ediyor insanın yüreğini şairem..
eline diline dolanıyor hayat..
öfke geçiyor zamanla ama acı adın olup işleniyor kimliğine.. geçer diyerek noktayı koyarsın her şiirine..belki geçer..
ne güzel bir lütuftur yüreğinin takibinde olmak..ne güzel bir cesarettir dileklerin..
çok teşekkür ederim..ayırdığın vakit ve yüreğindeki güzelliği dizelere döktüğün için..