(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düşgüzar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düşgüzar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boşuna değil bilmediğim sokaklarından geçiyorum istanbulun her akşam üstü. mavi siniyor üstüme önce salkım saçak sonra derin bir deniz kokusu. Şiir ellerime bulaşıyor ne zaman içimi döksem. dilimde yarım yamalak bir şarkının yağmura yakalanmış nakaratı. aklım tepeden tırnağa ıstanbul..
Temmuz kapıya dayandı. İzdiham eşikte. dört bir yanında şehrin alacaya bulanmış tebessümler..
Olur ya ceplerine yağmur sıkışmış bir düşgüzar geçer belki sokağımdan.. Üstelik istanbula sarılasım varken bu kadar..
MÜTHİŞ ŞİİRLERİ VAR BU SAYIN ŞAİRENİN... YENİ TANIDIM VE ESKİYE DOĞRU OKUMAKTAN DA ALAKOYAMIYORUM KENDİMİ...HER ŞİİRİ NEFİS.... Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... tebriklerimle... SAYGIYLA...
NOT:: Bir şiir okunur ve şairi nezaketen tebrik edilir. Bunun için her seferinde tekrar tekrar yazmaktan kurtulmak için kopyala-yapıştır yöntemi kullanılması nezaketsizlik değil, zaman kazanmak için baş vurulan bir yöntemdir. .. Şiirde YORUM YAPMAK detaylı bir çalışma olup konuya vakıf olmayı ve zaman ayırabilmeyi gerektirir. Ben o birikime malik olmadığım için, yorum yapamıyorum...Siz saygıdeğer şair dost; bu notumu Yorum yapmak değil, LÜTFEN bir TEBRİK ETME ve Teşekkür etme olarak kabul ediniz...
Muhteşem şiirinizi ve sizi kutlarım efendim