Hangi uslanmaz arzu bağladı şen dilini Hangi kâbus söndürdü gözünün kandilini Hangi kanlı çağlayan ıslattı mendilini Yüreğine saplanan sivri ok mudur Müjgân?
Yıkıldı mı gönlünün yüce sevda kalesi Nerede bilincinin şevk veren meşgalesi Doğmadan mı yazıldı ömrünün makalesi Bitecek mi sanmıştın işin çok mudur Müjgân?
Zamanın düğümünü çözmek kolay mı sandın? İmkânsız mı başlangıç ne de çabuk usandın? Doluya tutulmuşsun hayalimde nisandın Tükendi mi yarınlar umut yok mudur Müjgân?
Çığlığının sükûta serenadı bitti mi? Beslediğin hayaller kanatlanıp gitti mi? Acı veren anılar uçuruma itti mi? İnzivaya çekildin ruhun tok mudur Müjgân?
Neredeyse yarım asır öncesinden ayrıldığım arkadaşım Müjgân Karadağ’ı bu gün buldum telefonda konuştuk. Sohbetimizden kalanlar….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜJGÂN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜJGÂN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel dizeler okurken dalıyor insan yüreğiniz çoştumu değerli şiirlerinizden birini daha okuma zevkine vardık. kalemin gücü diyelim sizi ve şiiri kutlarım. yüreğiniz kaleminiz dert görmesin.selamalr ++
Benim de Müjgân diye bir çocukluk arkadaşım var. Kardeş gibi büyüdük. İkimiz de aynı şehirdeyiz. Ara sıra da olsa görüşüyoruz. Çocukluktaki arkadaşlıklar unutulmuyor.
ne güzel yıllar sonra buuşmak bizde yaşadık onu geçenlerde kırk yıla yakındı ayrılığımız bulunca ne mutlu olmuştuk sesini duymak güzeldi güzeldi vefa dolu dizelerin can
ne arkadaşım tanıdığım gibiydi ne ben onun tanıdığı gibi, çoklarının adını bile unutmuştum aklımda kalan bir kaç kişiden birisiydi. Dün akşam yoğun duygular içindeydim yazdım bir şeyler teşekkürler Halil bey saygılar.
Yaarım asır öncesinden Müjgan ablayı ben de tanımıştım. Beyaz tenli güzel, gözlerinin içi gülen ve önlüklü bir kız olarak kalmış hayalimde. Şimdi şiiri okuyunca ne durumda olduğunu tahmin etmeeye çalışıyor ve üzülüyorum.
Yazdıklarınızı toptan okudum, hepsi de güzeldi.
Emeği ve yüreği kutlarım ablam.
Selam ve saygımla.