* Üzülmek yaraları derinleştirir * diye yazmıştı şair.
Daha Kundağa asılan gözyaşlarımın boyu uzamışken Gülüşü solmuş ten renklerinin Ölüm orucunu bozar melekler. İstiâreye yatmış ruhların Dudaklarına sığmaz toprağın can kokusu. Buruk bir rüya tadında Sécdéye devrildi alnımın zân çizgisi.
Bilinmez yolların ardında Süslü cümlelerle kurulurken göğüs alfabem Gökyüzünün rengine kandı Rahminden göç eden nâmus. Yok oldu insanlık!
Martının parmak diplerinde yoğrulurken karanlık Satın aldım sokak lambalarının hayat ışığını. * Belki siz anlamazsınız Ama Kör bir şiire hebâ ettim gözlerimin arka yakasını. Belki ellerim yazmaz bir daha O hiç sev(e)mediğim gitmeleri. Ya da gözlerim şahâ kalkmaz Rabbimin verdiği rengimle. Şimdi buralar zifiri karanlık…
Sahipsiz tövbeler sustu Ve ayıkladı zaman kendini ömürden. Şimdi gide bildiğin kadar kaç içine! P / aklansın yer altında çürüyen dudaklar. Dudağım ki yırtılmamıştı hiç bu kadar Ve ben böylesine bağırmamıştım Evvelden âhire kadar.
Kaybolduğum denklem de Çözmemiştim ruhumun kesirlerini. Ve sen hiç bu kadar zor olmamıştın Sayıları içime hapsederken. Duvar saatinin kıpırtısı kadar Hiçbir deprem korkutmamıştı beni Ta ki gönlümün bağ noktasında Enkazlara devrilirken cüssem. Sen ayıp bir kelimenin küfürü oldun dudağımda ki kalın çizgide. Ve ben adını defalarca zikrettim Art niyetsiz.
Sığındığım mezhepten gözyaşlarıyla ayrılırken Tabutun gözbebekleri takıldı göz sânrılarıma. Ve Sevmeyi hiçbir yürekte hissetmeyen kalbim T ü k ü r d ü Azrail’in can alan sesine. —Siz (ler) şâhitlik etmeyin Şimdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sânrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sânrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsyan ederken dilim ayaklar altında çiğnenmeye Kampanyası yapılıyordu sözlerinin Her gün beş tl kıymetinde gizli formül diye satılıyordu dirhem dirhem
Daha önce parlayan gözlerimi bile kamaştıran satırlar yoktu heybemde Başına gelecekleri hayal bile edemezken ruhum kendi başını sıvazlamaya başlamıştı çoktan ki vitamini eksikti baygın hislerimin
Kusura bakma şiir fevkaladeliğini anlatacak söz yok lugâtımda bu yüzden kusursuz tebrikler bırakıyorum sayfana etkilenen kırışık yüzümde ufaktan bir tebessüm ile
Şiirdi
Zeynepece tarafından 3/3/2014 6:12:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben de vasiyetimi yazmaktan utanıyorum çünkü çok var yazılacak olan çok var söze dökülecek olan ama her şeye rağmen yaşamak yaşamaktır belki en kutsal en yüce olan başta küstürdüler bizi hayattan sonra kendi eksenimizde dönmeye devam ederiz ay güneş yıldızlar toprak su tohum belki ortak noktamız kendimden başka kendim yok der avunuruz şer bir çocuk gibi kundağı-mızı yırtarak.