Gizlemek kolay değil; aşikâr yara sızım Uzandıkça, boş kalan elim ele veriyor... Geçen yıllar, ay değil! Desem de yarasızım Gözlerimden boşalan selim ele veriyor.
Farz edin belli değil içimde sakladığım Her sabah sol yanımı umutla yokladığım Ses çıkarmasa dahi, nefsim, hep hakladığım Yâr diye kokladığım, gülüm ele veriyor.
Olsa da her âhında pişmanlığından nişan Yine de vazgeçmiyor aşkın lavına düşen Gurura esir çehrem görünse de hergün şen Melül...mahzûn...perişan; hâlim ele veriyor.
Hani, mübah deseler bir kerecik bir yalan Desem ki "Geldi geçti, gönlüm olmadı talan Bir hicran acısıydı, gün geçtikçe azalan" Ağlamamdan haz alan zalim ele veriyor.
Gülse ne çıkar yüzüm, güneşe küs gündüzüm Musallaya zimmetli bulduğum en son çözüm Hilâf-ı hakikate boyun eğse de sözüm İçinde harlı közüm; külüm ele veriyor.
Sebebi sevda ise ayrılık hadsiz çile Nice Mecnun’lar yanmış, destan olmuşlar dile Kimse duymasın diye dağ, tepe aşsam bile Aşk sır tutmaz, nafile; ölüm ele veriyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* "ÖLÜM" ELE VERİYOR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* "ÖLÜM" ELE VERİYOR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fatih Sultan Mehmet Han zamanında vatandaşın biri sultanın huzuruna çıkar ve der ki;
- Sultanım! Mâdem ki Müslümanlar kardeştir, o hâlde sâhip olduğunuz servetin yarısını bana vermeniz gerekir. Rica etsem…. Fatih Sultan Mehmet Han biraz düşünür, sakalını sıvazlar ve kesesinden bir akçe çıkarıp uyanık vatandaşa verir. Tabi bir akçeyi gören vatandaş hemen: - Sultanım! Sizin servetiniz iki akçe mi ki bana yarısını; yani bir akçe veriyorsunuz? Der… Sultan Fatih eğilir adamın kulağına ve şöyle der: - Şiiiiiiişt! Sakın sesini çıkarma…Diğer Müslüman kardeşlerin duyarsa bu da kalmayabilir!
değerli dostum defter parayı gayrımenkul e yatırmış dört yıldır satıp paraya dönderemiyor
buyrun faizler de çıktı iki haneliye
ben olsam dayak yemeden buralardan toz olurdum, kirişleri kırmak ta yetebilir
efendiye bakarmısınız genirse şiir çıkıyor yahu bu ne :))
ayrıca ben istemiyorum bişi benim böcekleri araklayıp sana konduruyorlar abi herneyse dostum yazın ki okuyalım değil mi çok çok çok güzel bir konu espiri varol nurol sen e mi :))
Uyyyy buralar yikiliyi Ben demedim mi simdi siir asar bu Mecit Kardes :) Anammm, Mezarda kazilmis Payda verilmis hakeza Yonetim basini kasiyor Bize kalmis elde sifir Ama kocaman tebessum...
Gonlunuzden nese, yureginizden kelam, kaleminizden siir eksik olmasin Insallah. Hakikaten guzel bir espiri siir ve dusunceydi. Tebriklerimle Selam saygilar..
Nerede şiire verilsin para Böceklerle yetin ne sor ne ara Düşeş beklerken gelir dubara Böceklerde gider sonra dersin vay..der yorgun şair
Tebessümle okudum umarım Habib bey ve yönetim okur onlarda tebessüm ederler, sana düşen payını hesabına yatırırlar,:))) Bu arada beni unutma dün varlık beyanımı yaptım artık bana da bir yardımda bulunursun.;))) Mecit hocam kalemini kutladım muhabbetle kal.
Mecit Hocam uyarıyı okudum lakin burada bir giz var diyerek hemen daldım.))
Burası Türkiye her yazılanın tersi yapılır, duvar dibine yığınlarla çöp dökülmüştür çöplerin üzerinde buraya çöp dökmek yasaktır yazısı vardır anlayacağın sizin yazınız dikkate alınmaz bak herkes benim gibi yapmış.;)))
Mecit hocam ben pay almaktan vaz geçtim.Sizinde geceniz hayırlı olsun muhabbetle kalın. Selam ve DUA ile.
Evet degerli Dost, ben de yönetimin espiri anlayisindan emin oldugumdan, hosgörüsüne de siginarak bugün bir kac dizelik bir tebessüm birakmak istedim sayfaya.
kelamınız şiir olsun
kaleminiz kavi
tebrikler