Sıyrılıyor örtüsü yüreğimin Kandırıyor düşlerimi geceler Ağrılar biriktiriyorum heybemde.. Bir bilinmezin eşiğinde Ağlara takılıyor ellerim... Bitimsiz bir papatya falı oluyor her şey; Sever mi, sevmez mi.. Döner mi, dönmez mi.. Bilir mi, bilmez mi İçimin saf saf saflığa durduğunu....
Kulağımda gaybın sesi; Hasbıhalim var geçmişle.. Bitmiyor tükenmiyor Dinmiyor ağrısı bekleyişin.. Çağırsa diyorum ansızın o ses Yorulsam koşmaktan gelişine Yunup arınsam sıcak nefesiyle; Şefkatiyle durulsam...
Vakit demlendi artık, Geçtim gecenin en koyusundan Süzerek olmazlığını.. Acı bir tat kavurdu dilimi damağımı Sürüklenip heyhatlarla Eyvahlarda dolandım... Ellerin düştü olur olmaz aklıma Boynuna bastırışın yorgun başımı Geçerek kendimden Aşkla Tanrıya varışım...
Gel artık, Sökül karanlığından, Kaldır avuçlarını soğuk duvarlarından Gönlümün bahar dallarına kon.. Söz verdim sana; Son, Yemin olsun bu son!
Özlem Tarhan Yağcıoğlu Yirmi üç/ aralık/ ikibinonüç
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çağrı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çağrı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıyrılıyor örtüsü yüreğimin Kandırıyor düşlerimi geceler Ağrılar biriktiriyorum heybemde.. Bir bilinmezin eşiğinde Ağlara takılıyor ellerim... Bitimsiz bir papatya falı oluyor her şey; Sever mi, sevmez mi.. Döner mi, dönmez mi.. Bilir mi, bilmez mi İçimin saf saf saflığa durduğunu....
...............Şiire giriş okadar harika ki okumaya doyamadım şiirinizi. kutlarım..
hasretin derin bir çığ gibi büyüyüşü ve şiire yön veren bütün duyguların bu doğrultuda bir duaya dönüşmesi gibiydi.. etkili ve içten bir sesleniş.. kutlarım özlem hanım.. teşekkürler şiire, saygılar..
Çok değişik, çok ilginç, çok anlamlı, çok etkileyici bir hasret şiiri. Yalnızlık, ümitsizliğin göz kırpışları, çaresizlik, az buçuk bezginlik, çokça mahzunluk esintileri gönderdi gönlümüze cümleler. Şiirde, kendimizden çok şeyler bulduğumuz kesin. Siyasetin, sosyal yazıların, şiirlerin, nesirlerin ortalıkta cirit attığı bu zaman diliminde, ne kadar yumuşacık, ne kadar naif, ne kadar kucaklayıcı geldi bu şiir.
Bir kaç kez okudum şiiri. her bölümünü eni konu içime sindirdim. Burada, her cümlesine, her bölümüne, uzun cümlelerle yorum düşebiliriz ama, ben diyorum ki, fazla karıştırmayalım ve güzelliğinde bırakalım şiiri. İlk okuduğumuzda gönlümüze bıraktığı damlaların hazında kalsın. Çok hoştu. Şiir gibi şiirdi.
Bir tutam hayat tarafından 12/25/2013 8:11:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hani bir şarkı var ya; ''Bu kadar yürekten çağırma beni'' diye başlar. Hemen o şarkıyı anımsattı içtenliğiniz.
Yüreğinizin aynası yansıtıyor bütün berraklığı ile düşlerinizi. Ki Şiir her türlü tabuyu yıkar, sevginin gücü arrttıkça her türlü mikrop kırılacak bu evrende, yeterki aşk olsun!. Ben buna inanıyorum...
ne güzel bir erdem gönül yoldaşına şiir adın da şiir tadın da gel diyebilmek... en de böyle bir şiir yazmalıyım dedirten dizeler gönlümüzde yerini aldı şairim beğenim ve alkışlarım çokça her dem saygı
gönül ağrısıdır sırtına vursan çekilir her yük amma
toplu iğne başı kadar dert olsa her gün biraz daha ağırlaşır başka bi keşkeye kundaklanan bir bebek gibidir kollarınızda siz avuttukça o derin uykularından uyanır
gözünü kırpmayan sevdalar hürmetine uyuyup uyanan her tatlı düşe bulanan sevdalar hürmetine iyi bir kalpten iyiliğe çizilen yol zre düşen gölgeler hürmetine muhabbetin gurbetten öte bir yurt kuruşu umulur ve baki bir saadet
ve esasen her sevgiliden güzel olan sevgiliye çeviriilince gönül ve dil boş dönülmeyeceğini bilerek gönlün hiç dert görmesin ve iki dünya saadeti dileklerimle çok sevgi saygı ve selam ile...
Bazen bir sofraya tok oturursun ama öyle bir ziyafettir ki sunulan yemeden olmaz içmeden olmaz ve bazen hani bir muhabbet esnasında sohbet kendi gelir derler sohbetin konusu duru ve durağı olmaz öyle birşey bu şimdi sizin sofranız güzeldi bizde dizimi kırıp oturduk Elhamdülillah muhabbetle...
Sıyrılıyor örtüsü yüreğimin
Kandırıyor düşlerimi geceler
Ağrılar biriktiriyorum heybemde..
Bir bilinmezin eşiğinde
Ağlara takılıyor ellerim...
Bitimsiz bir papatya falı oluyor her şey;
Sever mi, sevmez mi..
Döner mi, dönmez mi..
Bilir mi, bilmez mi
İçimin saf saf saflığa durduğunu....
...............Şiire giriş okadar harika ki okumaya doyamadım şiirinizi.
kutlarım..