(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tutuklu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tutuklu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iki yakası bir araya gelmez şehir-bir peron-iki düş= duvarlara tutunmuş dargın fotoğraf.. bazen pazılın bir parçasının eksik olması nasıl da mutluluk verici sanki.. tutuklu olmak eşkiya gülüşü bozmuyor ama.. kendinden çıkmadan okunmuş her şiir böyle söyletiyor belkide.. ama şiir iki balkon arası apak çamaşır gibi...sevgiler..
çayın tütüne tutkusunu bilirsin bu yüzden hep altını açık tutuyorum çayın sigaramda var yetecek kadar.. şemsiyeleri ve perdeleri sevmediğimden tepemde hep gökyüzü.. nesneler dünyasında sabaha bir şey kalmadı zaten.. gün odaya dolmadan budala pazar'ı uykuda karşılamalıyım..
ve kendindenn bi haber yasaklara ve kahrolası günahlara ve yüreğinde bir genelev barındıran aşıklara ve kahrolası yaşanmamışlıklara ve utanılan yaşanmışlıklara
şimdi pencere kenarında yüzüme bir tutam soğuk sürüp gecenin gözlerine baka baka bir sigara içebilirim....
ve kelimelere şizoid tutkululara 'sokak sürtüğü' düşlere iki giyinik sözcüğe ve beklentilerini cebinde taşıyanlara ve sırt çantasına ve hafif meşrep filmlere.. şimdi gidip alt yazılı bir filme içimi dökebilirim..
sıradaki şarkı yazılmayanlara gelsin o vakit..ve şehirlere ve peronlara ve dargın fotoğraflara.. ve geceye ve sokaklara ve rutubetli havaya ve şizofrenik sancılara..
lodos,gece ve yazılmayanlara bağlılık candır.. fakat şarkı illa yüksek volüm dinlenmeli derim.. komşularım yaka silkerdi bu durumuma ama hafiften severledi de biliyorum.. neyseki bu durum herkes için geçerli değildir diyerek kulaklıktan yüksek volüm takılalım bir şarkının ritmine..gecenin göz kamaştıran ışığı şarkıda..
bir dünyaya sığmazsın bazen hatta bir yatağa,ama sokaklar anlar halinden.. yaka silken şehirlerin canı cehenneme.. çıkmaz sokaklardaki duvar yazıları gibidir bazen onlarda,okursun okursun sonra tuhaf bir şekilde kim yazmış diye düşünürsün..kim yazmışsa yazmış,hangi şehir senden bezmişse bezmiş..sokakların canı ışıksız kalmasın yeterki..hava durumun güzel ama..
ve tıklım tıklım can kesiği dolu bir valiz.. şehirlerde yaka silkiyor sanki artık...eksik tarafı insanın en tam parçası aslında..en kanlı bıçaklı kavgası..en vazgeçilemeyen vazgeçmişliği.. en eksiği en çok tarafı.. kalbine muhalif bir akıl taşımak zor iş vesselam.. kendinden çıkıp öyle dışardan kendine bakmaksa akıl işi değil...
da
güneş yerleri süpürdükçe
ay
kahkahasını bırakır şairin kalemine