’biz ölürcesine yaşamak istedik seninle sen yaşadın ben öldüm’
söylediğimiz şarkıların bile bir ilgisi yoktu bizimle sadece dilimize dolanan nakaratlarda birleşmişti kelimelerimiz aslolan hikayeydi
hani diyordu ya şiir ’seni sevmek en yücesini yaşamaktı sevdaların Tanrılar gibi’ hani Tanrı’laşmaktı seni sevmek hani sen gökyüzüydün bütün kayıp şehirlerin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vesaire şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vesaire şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beyaz sayfalar,bazı şarkılar ve gece ,yaralı şiirler gizlermiş kadife kesesinde sonrası mı? sonrasında hep vesaire vesaire diye devam ediyordu aslında ama yalansız şaire tanık olmamış bir öyküydü sanırım.. öyle olmasa,koşan atı geri çeviren bir şairin düşünü büyütmezdi muhtemelen.. hani diyaorsun ya 've hakikate muhalefet kirlenmiş kahkahaların' diye, bazı kahkahalar cinneti mi oluyor o şairlerin dersin?.. vesaire de diyebiliriz bütün bu olup bitene.. aslolan bir yağmura sığınabilmekti aynı tende..sevgiler..
sayfayı daha çok meşgul etmemek adına kısa tutmak istiyorum.. duyduğun söz o şairleri tanımlamış bir güzel..
bolca muamması olan bir şiirde son cümleydi; şunun şurasında bahara ne kaldı ki diyordu..avuntu da olabilirdi belki fakat avuntusu bile gülüşümü sevdirebiliyor kendime..
ben gülüşüne ölürüm o ölüşüme güler.. diiye birşey duymuştum bir keresinde.. vesselam her kahkahanın altında bir sanı barınıyor öyle yada böyle.. kimine teferruat kimine cinnet.. bana düşen tarafı mumma ve en kötüsü mevsim kış...
anımsıyorum)..budala inanışlar neyse de işin özü o kahkahada diye düşünüyorum..bazı kahkahaların içinde hüznü barındırması da bahsettiğin doğuma olan sancıdandır kesinlikle..yağmuruna susamış iklim gibi..
hani demiştik ya bir keresinde düşü anlatmak mesele değil..ya düşten düşmeyi ne yapıcaz diye.. koşan atı geri çeviren bir şairin düşünden düşünce bir başka şair bütün şiirlermi vesaire oluyor ki acaba.. ve kahkahalar kederleriin doğum sancılarının habercisi belkide.. belkide altı üstü ötesi berisi vesaire....
sonrası mı? sonrasında hep vesaire vesaire diye devam ediyordu aslında
ama yalansız şaire tanık olmamış bir öyküydü sanırım..
öyle olmasa,koşan atı geri çeviren bir şairin düşünü büyütmezdi muhtemelen..
hani diyaorsun ya 've hakikate muhalefet kirlenmiş kahkahaların' diye,
bazı kahkahalar cinneti mi oluyor o şairlerin dersin?..
vesaire de diyebiliriz bütün bu olup bitene..
aslolan bir yağmura sığınabilmekti aynı tende..sevgiler..