hangi istasyonda kaybettim beni ve hangi tarafı daha çok ağrıyor kalbimin gözlerim hangi mevsimde öldü bilmiyorum!!
yüreğinin kurak iklimlerinde filiz vermedi aşk ne yağmur yağdı topraklarına nede güneş parladı ay hükümdardı senin coğrafyanda
sefil bir dilenci oldu ruhum en çok yokluğundan utandım sığmadım yere göğe sığdıramadım
şimdi fakir bir mahallenin öksüz kalmış çocukları gibi bulutlar eksik olmuyor gözlerimizden yağmurlar soğuk yağıyor donuyor şarkılar
karanfil kokulu bir ayrılık pusuda bekliyor canım terk ediyor tenimi şuurum kayıyor nefes almak yük geliyor ciğerlerime kanım alev alıyor duruyor dünya orda işte o anda ama ölünmüyor
birikmiş bir sitem kusuyor kelimelerim kekeme oluyor yüreğimdeki acı suskunluklara gömüyorum kendimi kapıları kiltliyorum göğü yere indiriyorum ne varsa tutuşturuyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eski bir senfoni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eski bir senfoni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okumadım sanki onların akışını izledim gözlerimin önünden...
ayarsız seviyoruz etrafımızdakileri çok doğru... bir türlü onları kalp seviyemizde tutmayı beceremedik... ya başımızın üstünde göklere çıkardık bize tepeden baktılar ya da yeteri kadar sevemedik kalp sesimizi duyamadılar...
şimdi bu şiiri denize indir dalga dalga güler muzırlığından değil,senfoniden hiç değil, göğü yere indirip ateşe verdiklerine teatral bir gülümseme bu.. denizler,sokaklar bilir tanır çok uzaklardan soluk soluğa gelen rüzgarları.. 'ayarsız sevme'lerinde yapraktan yaprağa kıvrılan rüzgarına sıkıca sarınıyor.. en azından direngen bir melodi şimdi kulaklarımızda..sevgiler..
denizden gelle hangii şiiri indirsek denize gülümser.. çünkü çarpışmışlığı vardır bir yerde rüzgarla.. dört mevsim dört kışa tekabül eder bazen.. dinlemek gerek.. dinlenmek gerek..
Harika bir şiirdi güzellik ...
Sevgilerimle