(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRİN TEŞHİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRİN TEŞHİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazmadan uyuşan kola karınca; Sokulup, her yana sızı sarınca Tabip kapısına yorgun varınca Teşhisi ’şiir’den koyulur mu ki.
Bu şiirinin güne gelmesini cani gönülden istiyorum can arkadaşım, dilerim de öyle olur ve gelir. Bir başka yerde daha okumuştum orada güne gelmemesi bir gün önceki şiirinin güne gelmesine yoruyorum ben ki yaptığım yorumumda buna da değinmiştim kısaca, evet tüm şiirlerin gibi bu da çok harikaydı, mahir kalemine gönül dolusu tebriklerimi bıraktım, sonsuz sevgilerimle...
şiir dost kişinin aynası her tür hastalığı teşhis edersin şair enerjisini şirden alır onla beslenir gönül selini kutlarım derinliği olan şiirini kutlar sevgiler sunarım...yani işte şair bu işte...kal esenlik içinde...
şiirlerin anlam ve manasından alınacak ibretlik dersler vardır. şair konuyu bu güzel manzum eserde dile getirmiş ve çok etkili eser olarak sunulmuş. kaleminiz daim olsun
selamlar