(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SANA DOĞRU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SANA DOĞRU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben,şiirde ; renk,tat ve dokuyu hep aramışımdır. Dıştan çok içerik beni daha çok çeker şiire. Bu kalemin ustaca vuruşları şiire gerekli derinliği vereiyor. Teşekkür ederim saygılar.
Boşa feryat figân değildir mübah Visal diyarında olmuyor sabah Yüreğin sathına dokunan her ah; Akıldan üç buçuk ben sana doğru Karşılıksız aşkı anlatan dörtlüğe yorumum ne kadar ağlarsa ağlasın karşı taraf umursamıyorsa boşa diyorum tebrik ediyor saygılarımı sunuyorum.
Can, cana ikmâlde vacip düşlerde Sevda vadisinde necip düşlerde Dupduru ummanda en dip düşlerde Dudağında uçuk ben sana doğru -Manevi duyguların coştuğu bir yürek. Allah dileklerini kabul yolunu açık eylesin Nezahatcımm. Bu arada, eklediğim dörtlüğü analiz ettimm :) Yüreğine kalemine , gönüne sağlık. SEvgilerimlee..
Sarhoş ayaklarda sallanır Sırat Hasret denizine yansıyan surat Dağınık duyguda feyzle son sürat Yâr sızısı saçık ben sana doğru.
Kalbinin götürdüğü yere olsun tüm yolların ve sana hep mutluluk getirmesi dileğiyle Nazom... Yüreğinden öptüm şiirin harikaydı, tebriklerim ve sevgilerimle...
Hasret denizine yansıyan surat
Dağınık duyguda feyzle son sürat
Yâr sızısı saçık ben sana doğru.
Nezahat YILDIZ KAYA
Kaleminiz yüreğiniz var olsun çok nefis bir şiirdi.
Gönülden tebrik ediyor saygılar sunuyorum...