(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAÇAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAÇAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben ki; cahil, bağrı yanık inleyen Yok mu duyup derdimi bir dinleyen. Dünya için kaybederim ahreti İşte budur, korkumu perçinleyen.
-------------------------------------------------
Yüce Mevla'm değerli bir büyüğün dediği gibi " dünyayı kalbimize koymasın, elimizden de almasın." Şayet kalbimize girerse vay halimize. Yine elimizden giderse de vay halimize. Zaman öyle bir zaman ki her şey parayla. Ölsen gene kurtuluş yok mezar parayla. Bu zaman da itibar dahi parayla. Ama ne olur bu melanet gönlümüzü fethetmesin.
Guzel ve zor bir emek Topragim.. Siirperverlerde arifler gibi guzel bir siire bayram ederler mi acep diye gecirdim icimden. Sanirim evet.... Gonulden kutladim sizi ve bu guzel calismayi, siiri. Tekrar hayirli bayramlar. Selam saygimla..
Ziya usta müfteülin mi, naftalin mi, anlamam ben sadece şiirden anlarım :-)) Onuda sen yazıyorsun. Ben bağlamayı elime alınca ortaya birşey çıkıyor adına şiir diyorum türkü diyorum:-)) Kalemin daim bayramın kutlu olsun Daha nice bayramlara kavuşman dileklerimle
Dünyaya dalıp bağlanmaktan korkuyorsa bir şiir, tekamül yolunda ilerliyor demektir. Hızlı tüketim çağında sevgi ve huzur nefes alamaz hale geldi ve bu duyguların sadece isimleri kaldı ne yazık ki. Şiirin yaptığı vurgular, günümüzde hepimizin yakındığı mutsuzluğun sebebini anlatıyor. Görünürde herşey var ama mutluluğa ulaşmak zorlu bir yol. Yönümüzü ilahi aşka çevirip arınsak dünyevi kaygılarımızdan belki huzur bulacağız.
Gerçek aşkla yansak ve itibar etmesek sığ sevgilere yüreğimiz kavuşacak mutluluğa. Saygılarımla.
Ne güzel söylemişsinz i hocam Dama değil dağa atılmış dostluk insanlık ne kadar güzel haslet varsa Bizim kuşak da giderse sonrası kıyamet olmaz inşallah hoşça kalın hocam
Yok mu duyup derdimi bir dinleyen.
Dünya için kaybederim ahreti
İşte budur, korkumu perçinleyen.
-------------------------------------------------
Yüce Mevla'm değerli bir büyüğün dediği gibi " dünyayı kalbimize koymasın, elimizden de almasın." Şayet kalbimize girerse vay halimize. Yine elimizden giderse de vay halimize. Zaman öyle bir zaman ki her şey parayla. Ölsen gene kurtuluş yok mezar parayla. Bu zaman da itibar dahi parayla. Ama ne olur bu melanet gönlümüzü fethetmesin.
Harika bir eser.
Yürek sesiniz daim olsun.
Hayırlı bayramlar Ziya Hocam.
Selam, dua ve saygılarımla...