Gün yine akşamla, hasret giderir bahçede Oysa benim dertlerim, her gece arsızlanır. Sohbete dalmış alem, hepsi de şen lehçede Hâl bu ki; bir yanda ben, yâr öteden sızlanır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küçücük ama anlamı derya dörtlüğünüzle hal û ahvalimi anlattınız sanki... Bir yanda ben bir yanda çoook ötelerde ama yüreğime taht kurmuş sevgili yâr. Bir sevda ki başımdaki, uzakları yakın eder, Ruhum kadar bana yakın, bir de bu var! Şu anki ruh halime tercüman oldunuz üstadım. Beni bu kadar iyi anlattığına göre şiirin başarısını anlatmama gerek yok. Kaleminizi kutlar, şiir yüreğinize saygılarımı sunarım.
Cumalioğlu tarafından 10/8/2013 11:04:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Muhsin İlyas Hocama size aruzla rubai yazacağım demiştim. Nasip olmadı . Mahcubum. Ziya Gardaşımı alkışlıyorum vede gurur duyuyorum. Bir yere '''sızı' diye not aldım. Vaktim olursa cevap yazarım inşallah. Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
Yarı hasretle anarım sevda yeli eser başta Ağlar gözüm zarı zarı,ne sırlar saklıdır yaşta Bekliyorum gelir diye ala gözlü cananımı Gelmez ise kalbi delen okları saklıdır kaşta.... dedim bende 7 / 10 /013 IŞIK Mehmetali
Mükemmeldi anlam dolu dörtlük kutluyorum usta kalemi Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin susmasın _________________________________________________Saygılar
Gün akşam oldu gün vuslat vaktinde; onlar kavuştular derken azan yaralara dikkat çekerek, aslında kendisininde "manevi" alemde o sancılarla aşkı yaşadığını ima etmiş...
"Sohbete dalmış alem" evet gece ibadeti gece zikri çok makbuldur...Temsilde hata olmaz; Bir çok insan yatarken gece yarısı, ALLAH taala bakar kim bu saatte beni zikrediyor diye...Hangi kulum benim için yüreğine ateş doldurmuş diye...Ve gördüklerini, meleklere söyler; bakın benim sevgili kullarıma bakın der... İşte o vakitlerin o kadar kıymetli oluşundandır ki, her günün gece yarısı yapılan dualar çok makbuldur... ALLAH resulu Hz Muhammed s.a.v bile gece vakitlerinde ibadet ederdi...Hatta uykusundan uyandığı zamanlar bile namaz kılar tekrar yatardı...
Muhyiddin ibni arabi derki; seher vakti horozların ötmesi, gökteki gördükleri melekler içindir...Onların ötmesi bile ALLAH taalayı zikirdir...
Rad süresinde Der ki; Bulutların çarpışarak ses çıkarması bile ALLAH taalayı zikretmelerindendir...İşte gecenin "şen" lehceleri bunlardır vs.vs....
"Hâl" bu derken...Ahvalde beyan edilmiş oluyor .....
Yüreğine sağlık üstadım, sızının böylesini RAB BİM eksik etmesin gönüllerden.....
Hani denir ya; varını veren utanmamış....Bu kadar görebildik...Selamlar, saygılarımla abi....
usta şaştık nasıl yazacağımızı bu hal bilmedik yar elinden... inşallah keyifle dizeler düşer Kalemimizden de gönlümüz şad olur beğenilerim ve alkışlarımla kutladım usta her dem saygı
yok mu yeni şiir...:)) şeker de olur...bayram ne de olsa..
hayırlı bayramlar...