(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASKARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASKARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen aynaya rahat bak, o beyazlıklar HAK`tan Saçlar hep akağarıyor geldiğinde sırası. Cingöz şeytan kolkola çok geçiyor sokatan Yatsıya kadar yanar maskaranın çırası.
Güldürdünüz beni. Saçıma aklar düştü, bir de hızlı dökülme var. Hoşuma gitmeyince de sitemle karşılanıyorum. Yani yaşlandıkça saçın yerinde mi kalacak deniliyor haklı olarak. Gençleşmeyi kim istemez ama eskimek doğal. Allah kimsenin sıhhatini bozmasın. Çok güzel bir dörtlüktü; tebrikler, saygımla.
Saçımdaki karayı yıllar sildi diyemem Daha çok genç yaşımda akla tanıştı saçım Bahara kar düştüğü görülmüş mü bilemem Baharın son demiydi kara karıştı saçım
Güzel bir dörtlük anlamak isteyene ne çok şey anlatıyor aslında... selam ve dua ile...
Kendinden korkan insan incitmekten de korkar, insan gibi dusunememekten korkar. Sacin karasi vakti gelmeden agarmissa, agartan bir suru basagrisi var demektir etrafda. Aman dikkat Hemserim.. Cok guzel dortluktu. Cinar gibi.. Kutladim. Selam saygimla..
Yırttın Ziya Bey Dostum. Ağaran saç dökülmezmiş. Dua et Rabbime. Üstelik saça düşen akların nur sayıldığını da unutma. Kalemin dert görmeye. Selam ve saygılarımla.
bizim saçlarımızı ağartan insan yanımızdır be usta hakkı savunmamızdır... çekinmemizde dediğin gibi insanlığımızın bedavaya sayılması ve insan görünümlü münafıkların şerridir... bir dörtlükde insanlığın özünü anlatmışsın be usta gönülden kutluyorum
Merhaba değrli kalem Gözlerinizin kamaştıran akların mimarı aciazız yıllardan başkası değil Bilge kişiler her zamam topluun baş tacıdır maskarası olamaz Harikaydı hocam hoşca kalın
gerçekleşir deseler de
gerçekleşmemesi dileğiyle
tebrimle