gittin kısırlaştırıp adını dümdüz bir bahar şarkısına kış aşılayıp güpegündüz
..........................................
artık cümleleri gölgeni barındırmayacak noktayı koyduğunda hemen ölüverecek şiir hayat sırtın delik deşik sürekli akıtacak zaman acıtacak...
zahmetli olacak hayli Onurlu bir Olgunlukla sırtlayıp alacakaranlık giyindirmek güneşe eldivenleyip elleri bir çırpıda budamak saksıda gülleri yediverenleri
taşmayacak belki deniz belki sadece ayaklarını ıslatacak nehir anlamsızlaştıkça mâna yorgunu hayat içtikçe, boğdukça içinde azalan tahvili daha da kıyına yüzecek ördekler zahmetli olacak belli parladıkça şamdanlar hüzme hüzme tuzla söndürmek ateşi gözlerinde! üzecek hayli!..
yığılır üzerine tavlada biriken tuzlar daha bir daha bir dinlemez anılar yok yasak bölgeymiş, unutulacak alanmış, yok kibir iyice k/ovalasan bile kaç gün çakılır yerine ellerine sinmiş balık ekmek kokusu mûtena bakışları hücrelerine zerkeden o baldıran zehir yolu değişse de ardını unutur mu nehir!
iyi gelir belki yeni bir yüz birkaç yaz ister belki belki birkaç yüz şiir
oysa bilirsin daha kıskanç olur güller papatyalar daha da dillenir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güpegündüz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güpegündüz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve nokta tam da finale yakışır cevherde...
kavuşmak aşkı zedeler mi ?
yoksa visalle beraber kalp doyuma ulaşıp aşkın heyecanı, müziği hülasa o hisleri sekteye mi uğrar ?
kavuşamayanlara baktığımız vakit aşk efsaneleri vücuda geldiğine göre var bu işte bir keramet...
bir şiirinde diyordu sevgili kali:
"kavuşursak biteriz bir,,
...
"vuslat ahirette güzel,,
aklımda kaldığı kadarıyla böyle diyordu kali...
teşekkürler deryalara daldıran zarif, naif dizelere...
hürmetle serhat hocam...
=================================================== e d i b / a h m e t