Ağzında örselenmiş bir kelam için Medet umdum, meyânında taştığım şarkılardan. Bir liman şehrinin tuz kokan akşamlarında Hangi makamda dem tuttuğumu bilir misin?
Dört duvara sır verip seni yazdığım geceler Bir mücrim gibi sonra adını sildiğim geceler… Başlığı yangın şiirlerde Kağıtlara düş(e)memiş dizeler ve imgeler dolusu sen. Ben meşrebinden arınmış şairim sadece.
Ertesi olmayan yarınların kurgusu içre esriğim bugün Gözkapaklarıma hayalin tutunmuş çok mu? Bunca çağrışım ortasında Cisminden uzak, yâdından yakın… Hatıralar içinden akın akın Sana koşmuşum çok mu?
Hangi çiçek tarhından seçmiştim yüzünü? Hangi yıldızı tutmuştum gökyüzünden, gözlerin diye? Sen bilmezsin kırılgan yakamozlarda ellerini seyretmişliğimi Bilmezsin, denizin ince sesinde seni dinlediğimi.
Şimdi saçlarından kovulmuş bir keşiş gibi Bürünmüş renklerim siyaha. Zamana bırakılmış bir ebed düşünü çaldığın gözlerimde nem. Haydi topla gamzelerinden Gönlümün kırıklarını.
İçi geçmiş sözleri paralayıp alnımda Bir kayıp hikayeyi söyletme ne olur! Gizli bir âh u zâr idin bağrımda Öylece kal ne olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLECE KAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLECE KAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlik asıl sana çok yakışıyor. Şimdiden şiirlerinde güzel bir alt yapı var. Zaman zaman gelenekten beslediğin şiirlerin bestelenmeye bile müsait. Ben senden edebiyat adına çok ümitliyim. Yazmaktan geri durma. Bu güzel sözlerin için de çok teşekkür ederim sana.