hizipli cümleler kur diyor birileri ne kaybedersin ki zâten değersiz esiyor nefesin, önemsiz sök at içinden kimsenin kayda almadığı önemsemeyi nasılsa seyircisin bu filmde, insan değil!
böyleyim bugün açık havaya inat siyah karanfilli turnusolum hayli gri vura vura yörüngesi değişti dünyanın rotatif aymazlık zerkoldu beyinlere tek iyi yanı belki çocuklarla dolu olacak cennet! medeniyet geldi insanlık bitti
laçkalaşmış bunalım belki ki başkalaşmış hüzün bile gözü kapalı bile gitmiyor artık demokrasi şarampolleri doldurmuş şaraplar zihinler kokuşmuş lokmalar gibi aç kalmış huzurdan yana artık çok geç artık çok vahim yapacağımız bir şey yok götürün evine insanlığı! rahat etsin!
dünya dönüyor birilerine göre ve sen -insanlık-esirsin topacın gölgesinde kahpeliğin bini bir para üstelik zorluyorlar seni seyretmeye değil alkışlamaya
susmak diyorum hizipli cümleler bitiktiriyor kanla sarılıyor dilin ve utanmadan insanlığı çağırıyorlar bir de parça bölük insanlar -ve ahh çocuklar- sanki âşureden yeni çıkmış gibi ne uzun düğündü bu bu ne pahalı bir sofra bezi Tanrı sizi kahretsin e mi yırt kızım şu Adeviye’yi!..
Sam rüzgârı gibi usul usul seslenir zorâki özgürlük sokuşturucuları ve hep taze filizlerin tomurcuklarıyla beslenir bu orospu çocukları taa ilk fragmandan beri!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fragman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fragman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılar
meltemecem tarafından 8/16/2013 2:03:28 AM zamanında düzenlenmiştir.