(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UKDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UKDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oncadır tutsağı olduk, şu rezil pespayenin Ve peşinden ferasetsiz yürüdük boş gayenin. Çok güzel bir şiirdi içerik olarakta mükemmeldi kaleminize sağlık tebrik ederim
el bette Türk tarihi boyunca içinden ve dışından çok çekti halada çekmede galiba bizim milletin kaderi de yine eski günlerindeki ihtişamına döner umudu ile kutluyorum gönül sesinizi kaleminizi
Bölündükce bölündük ...Yağ, kaymak, tere yağı, bal ne varsa sürdük "kan" içenlerin ekmeğine... Ne yapıyoruz diye düşünüp aklı başa devşirmeli müslüman alemi....
Bir belâdır; vasfolunmaz, vira ağrır başımız Bunca yıldır eziyetten hu çeker gardaşımız.
Bilinen şey, cebimizden beri olsa da fülus Esaret zincirinin halkası olmaz bu ulus.
Oncadır tutsağı olduk, şu rezil pespayenin Ve peşinden ferasetsiz yürüdük boş gayenin.
Ekşidik, öz mayamızdan çok ödünler vererek Hatamız sonrası küstük, hezimetler dererek.
Cürmümüz neydi; bilen yok, nicedir îmanımız? Yolu şaştık, bu sebepten para etmez canımız.
Ki; bu yüzden dilimizden hezeyanlar taşıyor Çaresiz bir yaradır bizde, görenler kaşıyor.
Hem dışardan hem içerden zül yıkarken kale’mi Kimsesiz koydu zülâm, dalgalanan hür Alem’i.
Kan kızıl renk tablolardan üşüyorken kucağım Apaçık bir hâl, hafizemden düşüyor her bucağım.
Bu savaş; öncesi yok, öznesi; yoz nasranidir Razı gelmek, yenilen her müminin hüsranıdır.
Görmeyen gözlere her demde galip geldi hile Uyuyan ukde yüzünden vatanım çekti çile.
Usta kalemi okumak keyif verdi yüreğine kalemine sağlık hocam Yürek sesin hep çağlasın Mükemmel beyitlerdi ___________________________________________Saygılar usta kaleme
Üstadım; hece şiirlerinin arasına böylesine anlam ifade eden ve soluksuzca bir çırpıda okunan mükemmel dizelere sahip bir aruz şiirini siz gibi kalemi güçlü şairden okumak bence hem ayrıcalık hemde, Şiir yolunda birseyler öğrenmek isteyenlere de bir derstir. Okuyup haz alıp, düşünce ekseninde harmanlayıp kafa yormak bize ve kalemi Şiirsiz birakmamakda sizlere kalıyor. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla. Tabi ki benide sorarsanız, atalet içerisinde yüreğimin, kalemle düetini bekliyorum.
ALTUNEL tarafından 7/30/2013 4:10:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dostlar son zamanlarda aruz şiiri yazıyorlar ben ancak gıpta ile okuyabiliyorum. Çok güzel bir örnek da değerli kaleminizden okudum. yüreğiniz var olsun Üstadım...
fevkaladenin de fevkinde bir aruz şiir. bu gün okuduğum benim güfte ile beraber bu üçüncü aruz şiir. ama bu beyitler mükemmeli yakalamış...tebrikler ve saygılarımla...HŞT
Oncadır tutsağı olduk, şu rezil pespayenin Ve peşinden ferasetsiz yürüdük boş gayenin.
tamamı soluksuz okutan şiirden özellikle bu beyitleri aldım ki halidir şu anki memleket iradesinin!! ve iradeszliğin mimarlarının ve inanıyorum ki Allah belalarını verecek onların ustaca yazan saygı değer gönül dostu her dem saygımdasınız
Oncadır tutsağı olduk, şu rezil pespayenin
Ve peşinden ferasetsiz yürüdük boş gayenin.
Çok güzel bir şiirdi içerik olarakta mükemmeldi kaleminize sağlık tebrik ederim