(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özetle; insan nefsinin kötü hallerini görüyorsa, ve onu sorguya çekebiliyorsa bu kalbin derecesinin yükseldiğine işarettir... İnsan var, aklına ne nefsi gelir ne hatası ne de kalbi ....
Hz Ömer; her gece nefsini sigaya çekermiş vesselam...
ALLAH taalanın selamı, rahmeti, bereketi üzerine olsun üstadım...Saygılarımla...
şiirin usta bir şairin kaleminden döküldüğü nasılda belli oluyor şiirin duğusu teması tekniği son derece yerindeydi bu sayfaya gelip de şiir tadında şiir okumamak ne mümkün
Her zamanki gibi muhteşem güzellikte bir şiir. Kusursuz. Ne yapsam bir türlü gelmez imana dizesi insanı biraz sarsıyor ama olsun o kadarcık ne de olsa mecazi öyle deği mi? :))
Nefs insanın ikizi, gölgesi gibidir adeta. Yüce Mevla bizim elmas ve ya kömür olmamızı onunla test eder. >Kutlarım hocam anlamlı dizelerdi. Saygı ve selamlarımla...
Yaşam : İNSANOĞLUNUN KENDİ NEFSİYLE YOĞURDUĞU ANLARIN TOPLAMIDIR: Zira insanın beyninden yüreğine uzanan bu yolda ki olumluluklar güzelliği, olumsuzluklar çirkinlikleri ortaya çıkarır. DÜĞÜM O NEFS DENEN MERKEZİ SİSTEMİNDE: )) Hoştu. Bir iç hesaplaşma gibi. Ama herkese ders.
Hecenin ustası Ziya Hocamdan yine kusursuz, dört dörtlük bir eserdi, manasıyla, duygusuyla, lisanıyla, hece hece...
Tüm İslâm Âleminin de mübarek bayramlarını nezdinizde bir kez daha tebrik eder, tüm insanlığa barış, adalet, huzur
bolluk ve bereketler getirmesi dileklerimle... selâm ve saygılarımla