(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HZ.EBU EYYÜP ENSARİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HZ.EBU EYYÜP ENSARİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem hakkında şiir yazılabilecek en güzel Allah dostlarından birine yazmanın sorumluluğu, hem en ustabbşairlerin yazdığı aruz ölçüsüyle yazmanın zorluğu..Her iki meselenin de üstesinden layığı ile gelmişsiniz.
Bu arada ben de Cabir bin Abdullah El Ensariyi yazacaktım. Lakin bir yazımda ondan genişçe bahsettiğim için şiir olarak yazamadım. Bir başka arkadaş yazmış Allah razı olsun. Ben de Ümmü Mektum (R.a) Hazretlerini yazmaya çalıştım elimden geldiğince, dilim döndüğünce.
Şir adına sizden öğreneceğimiz çok şey var. Her zaman eleştiri ve yardımlarını beklerim.
Ona yar olarak canlarını feda edenler şimdiki hallerimizi görse, Ahiret gününde elleri yakamızdan düşmez. Kalemine kelamına sağlık. Allah onlardan razı olsun. Selam ve saygılarımla.
Herkesin şiiri nesirleştirip şiir olmaktan çıkardığı bir ortamda siz şiir tadında , şiir vezninde -hem de ecdad yadigarıolan aruz vezninde-güzel bir şiir okuttunuz bize. Kaleminiz susmasın, gönlünüz şen olsun.
Mihmandar-ı nebevi ; 4 Halife döneminide idrak eden bir sahabidir... Her ne kadar bedeniyle o zafere nail olamadıysa da ben inanıyorum ki, Fatihin muzaffer ordusunda onlarda ruhani olarak yerlerini almışlardır... Çünkü ayet der ki; onlara ölüler demeyiniz onlar bilakis diridirler, fakat siz hissedemezsiniz....
ALLAH taala cümlesinden razı olsun...Yazan kaleme ve cümle şehitlere baki selamlar....
HEM ŞİİRİNİZİ,HEM ARUZU HEM DE KONUSUNU YÜREKTEN KUTLUYORUM USTAM...<<Yaradan insanı bir şekle göre; Yaratır, amma; değer akla göre.>> SAYGI VE SELAMIMLA.EMA
bir türlü beceremedim şu aruzu ne zormuş böyle, ama hala çalışıyorum, çalışacağım, belki yazabilirim, hani inadım ya biraz. Perşembe günü karadenizin havasını içmeye geliyorum görüşürüz umarım.
az önce bir yorumunda istanbula özendim benide şiir yazmam elzeem oldu diyordun usta.. bu kadar çabuk mu helal billahi. islamla istanbulu özdeşleştiren kalemin her dem var olsun usta
mostar01 tarafından 8/20/2013 10:52:24 PM zamanında düzenlenmiştir.