(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Onun Adı ‘Niyet’ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Onun Adı ‘Niyet’ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kapalıydık güzele kapalıydık doğruya dizelerindeki geçmiş zamanlı anlatım şiirin genel akışındaki ahengi düşürmüş gibi geldi bana.Geniş zamanlı mı anlatsaydık acaba.Bunun sadece benim algım olması da olası.
köprü ortası intihar çığlıkları yeniktir denize________
... bana öyle öğretmişlerdi; "niyetin iyisi olur, bakma sen kötü olanlara onlar niyet değil, bir gün tek tek ödeyecekleri diyet"...
zaman artık "iyi düşün iyi olsun" zamanını çok gerilerde bırakmışken, umut yine de kaybolmuyor, bir roman okuyorsun aklına kazınıyor, bir film seyrediyorsun gözünün perdesini kaldırıyor, ve bir şiir okuyorsun kelimeler ayna oluyor... çok güzel bir şiir okudum, güzel güzel okudum... niyet kırmızısını kutluyorum... sevgi ile...
her şeyin bir vakti var haklısın sevgili şairim.Çok haklı...cezanın olduğu gibi affında bir devinim her şey...işin sırrı zamanı doğru yakalamakta...gönül dolusu tebriklerim yetkin kalemine ve umman yüreğinedir.Varolsun emeklerin.Selam ve en içten sevgilerimle teşekkür ediyorum paylaştığın için bu değeri.
köprü ortası intihar çığlıkları yeniktir denize
biliriz
suyun taş kesmesi de bundan
sayılmıyor kaç kez meylettik
kaç kez kine dirildik
kayıplarımızın kılınmamış cenazelerine
seher vakti niyetlenişimiz
kabulü meçhul kazalarımız
anlıyoruz
şaşkınlığımızı -karışmışlığımızı-
ağzımız toplanamayan dağınıklığımız
neresinden başlasak orası karanlığımız
bir ışık tutan ‘söz’ yokluğu kusurumuz
kapalıydık güzele
kapalıydık doğruya
hoyrat esen yeller türküleri aklıyor
kapılmışlığımızın faili sildiğimiz harflerde
yazılıp silineni
ağlasak -çağırsak-
çıkmaz
lekelediğimiz küskün
açlıkla ödenmiyormuş
bozduğumuz merhametin kefareti
pişmanlık istiğfarları
kırılan çaremize merhemmiş
dokunsak diyorum
uyansa dilimiz
af vakti de
dolmadan…
Şairine özgü dizelerdi, kutluyorum şairi Yunus diyarından selamlar.