bugün pazartesi yine bulaşığım kendime deccalı gecikmiş mürted gibi içim bir sürü renk abanıyor gözlerime gotik bir resmi seyreden -çoban-gibi fakirim bugün pazartesiyim
sirenler çalıyor sanki beynimde "bekleme yapma" diye yine park ihlâli günüm olmalı kalabalık bir yalnızlıkla yürüyorum çözemediğim problemlerimle tepelere yerleşik bir serseriyim kandırıyorum sürekli kendimi uzatsam elimi değeceğim diye "pantalonlu bir bulut"a ya da göklerin istikbâline tapeleri istilâ edilmiş bir ülkenin tomatez renkli uçurtmasıyım adım hâlâ özgürlük! geçiyor kutsal saltanat prömiyerinde!
briyantinli söylemler sürülüyor şimdi benliğime inanması zor bir hâl bu ki ; nümayişteydim paşa çayına banmış "özde vatandaş var sözde vatandaş var" dendiğinde de Turban’a karşı da işemiştim türbana da hak vermiş vaktinde insan insandı taşıdığı kisveyle değil etiyle
mahcup bir ilencim var şimdi inancım eridi giderek düdüklüde çok kalmış nohut gibi tedavül zamana göre ayarlanırmış meğer herkes kendi gününü giyinirmiş yanına yedirdiği kâr bilerek delikli yapılırmış fileler çorbayla oyalanırken-kanarken-halk doysun filler!
şâirim sözümona yazarım ben tıpkı pazartesiyim "bilinci nasırlı bahçıvan çaresizliği" gibi anlamsız cümleler üreten içinden çürümüş tohumla kökünden F tipi güller biçilen fazla göz(e) değmesin diye! yazdıkları kodeslenen pazartesiyim ben y a z a r t e s i !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
y a z a r t e s i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
y a z a r t e s i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin özüne dair bir yorum yazmıştım ama, sistemden kaynaklı bir sorun mu bilemiyorum, iki defa silindi. Can sağolsun,Yüreğim canhıraş çığlıklar eşliğinde usun derinliğine daldı sayenizde. Çok başarılı buldum, ancak bu denli güzel ifade edilebilirdi; yaşanan kaosun insanlığın üzerine bıraktığı etkilere olan isyan...
sistemden kaynaklı bir sorun mu bilemiyorum, iki defa silindi.
Can sağolsun,Yüreğim canhıraş çığlıklar eşliğinde usun derinliğine daldı sayenizde.
Çok başarılı buldum, ancak bu denli güzel ifade edilebilirdi;
yaşanan kaosun insanlığın üzerine bıraktığı etkilere olan isyan...
Teşekkür ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum Serhat bey.
Saygılarımla....