düşler kemirirken azı gerçeği sağanak yağar hüzün/yüzün umutlarına...
’yenilen der kendine’ her ayna pudrala yüzünü temizle kirlenen şehrini çiğnenen...
sil tüm izleri süpür kökünden akıl veremeyenleri çare olamayanları kör kütük kalabalıkları al eline, tara, dök önüne tüm kırıkları, kandırılmaları ...
hep yalan söyler kendini yenileyemeyen yenilen suratlara hep yarın yarın...
oysa zayıf adımlar bile güçlü nefesler ister sert dirâyetli yürekler dik durmalıyım dersin söz , bu sefer yenilmeyeceğim -ona- sıkılı yumruklar tok gözlerle açlık yatıştırır gibi o kadim dostuna! oysa aynalar iyi bilir dünden kalan her umut ince bellidir yarınlarsa hayli kalın bilekli!
bilir ki hayat kolyesi sıkacak yine dar gelecek boğazına Rodin gölgeler devşirecek aklında ve para etmeyecek her zamanki gibi
yine boyu kısa gelecek yine elde edemeyeceğini isteyecek yine yetişemeyecek bulutlara/umutlara yenilgi suyunda ıslanacak yine o dünkü baygın yılmış yenilmiş suratsa! tâ sır kuşanmadan cam hâlinden tanır can havlini ki kimse kabûl etmek istemese de inat, benliğin yenilgi tasması!
zayıftır yarınsızlık insafsız, derbeder flu aynalara yenilmek değil zaman kendini çiğnemek aslında, buhran ve aynalar gibi cebir bilse de okumayı bilmez günlük tutmaz asfaltlar ondan belki insanları en iyi yollar anlar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her aynaya baktığımda gördüğüm gerçek , yansıma da bir insan olarak realiteyi keşfetmek isteyen ben, benim sükûnete gelmeme izin vermeyen içimdeki kıvılcım ve beni saran dünya üçlüsü.Aynam bir insan da olabilir, bir kuş ta , bir bulutta...Hepsi yaşama dairdir, mücadeleye destektir her an var olan yanımda ama yine de diğer insanlar, çiçekler, böcekler.. vs.... herşey dışında kalır insanın bazen o ayna ile arasında; toplamında dünyadır işte herşey vardır içinde de istenilen yoktur destek varlığa. Ancak hissederim böyle durumlarda tüm dünyadaki varlıklar , hepsi benim parçam olmasına rağmen hissiyatımda ve bilincimde oluşan ayrılıktan dolayı hiçbirini algılamıyorum. Ki finalde belirtildiği üzere eylemim ve ısrarım yoksa da çekilen yokluğa istina;
" Düşünmek çare değil yalnızlığa vesselam " yaşanılır bende hayatta etkisiz eleman hissiyatıyla.
Ne güzel bir dersti şiiriniz benim için ; kocamandı içerik.
Emeğinize sağlık Saygılarımla
İpekyildiz tarafından 7/6/2013 10:03:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
İpekyildiz tarafından 7/6/2013 10:13:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
" Düşünmek çare değil yalnızlığa vesselam " yaşanılır bende hayatta etkisiz eleman hissiyatıyla.
Ne güzel bir dersti şiiriniz benim için ; kocamandı içerik.
Emeğinize sağlık
Saygılarımla
İpekyildiz tarafından 7/6/2013 10:03:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
İpekyildiz tarafından 7/6/2013 10:13:01 PM zamanında düzenlenmiştir.