(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN AŞK SÜRDÜN TENİME...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN AŞK SÜRDÜN TENİME...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu siir, ic dünyamizdaki cirpinislari ve gercekleri anlatiyor bize. Hüzünlerle örülü , muhtesem bir sevda siiri. icli, yalin ama hüzünler dorukta... Zamansiz, mekansiz bir duygu saganagi sarar dört bir yanimizi, acilara ragmen, imkansizliklara ragmen severiz. Sairin ruh zenginligini tam puanimla kutluyorum. Eseri okuyanin da yüregine saglik. Ben de yüregim kabararak dinledim. Sevgiler...
Rüyalarımdan düşüversen yastığıma, Dudaklarıma bal olup akıtır mısın sessizliğini? Gül yapraklarıyla dolu yastığım özlem kokuyor.
Tüm çıplaklığıyla ruhumu teslim etsem ellerine Korkar mısın? Çığlık atarken yüreğim gözlerinde Susar mısın? ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: çok güzel bir şiir tebrik ederim
Gecenin ayazında bir ses çınlasa kulaklarımda Senin sesin olsa bu ses , deruni Bir el dokunsa ellerime, nazende ellerin misali Gözlerin dokunsa gözlerime, deniz mavisi, puslu Ve okşasan ruhumu sözlerinle Raks etse Aşk'a dair tüm cümleler zihnimde...
/Seyidoğlu/
Yüreğinize Gönlünüze Sağlık Sevda Hanım.. Kelâmınız bereketli olsun.. Saygılarımla..
Akdenizim! Haziranı yitirdim, Temmuzu tüketmekteyim, Peşi sıra giden ümitlerimin karası geceme... Ayın şavkı olup doğar mısın?
Can... Aşk sürdün tenime... Yanmaya hazır mısın benimle?..
Allah yüreğinde ne muradın varsa onu ellerine versin Akdeniz yüreklim duygu ,sevgi dolu zarif yüreğine,içli güzel nefesine sağlık daimi başarı dileklerimle selam sevgiler yüreğimden yüreğine.
şiiri on kez okusam da dönüyorum bir şeyler daha buluyorum..şimdi Akdenizim! Haziranı yitirdim, Temmuzu tüketmekteyim, Peşi sıra giden ümitlerimin karası geceme... Ayın şavkı olup doğar mısın? özünü gördüm..ne hoş tanrım..şairleri seviyorum hele seni daha çok seviyorum sevdam canda can
ramazan bey sizin yüreğinizin inceliğini edebiyata girmeden evvel bilirim... ve her zaman varlığınızla dostluğunuzla yanımızda olduğunuz için teşekkür ederim saygılarıma
Çok güzel bir eser ve yorum özlemişim valla cano gerek yorum gerekse o güzel birbirinden değişik tarz şiirlerin zaten bambaşka tebrik ediyorum zaten sayfa yıkılmış her zamanki gibi sevgi ve saygılarımla..
Can... Aşk sürdün tenime... Yanmaya hazır mısın benimle?
Öyle bir büyüsü var ki satırların okurken ,dinlerken aşk filizleniyor insanın yüreğinde bir bahar gibi. Akdeniz in meltemi var sayfada buram buram. Ve dilerim Akdeniz in mutluluğu bir ömür dolansın yüreğine.
İnsanı alıp ötelere götüren güzel bir çalışmayı senin sesinden dinlemek daha bir güzeldi canım.Yüreğine, emeğine sağlık.Kucak dolusu sevgilerimle.
ne kadar içten bir sesleniş ne kadar bitmesin dedirten dizeler her can deyişinde bin can düşrmüş yollara şairin sesi... muazzam çalışmayı alkışladım şairim
Ben zamanın da dememişmiydim ; Benim güzel yiğenim bu şiirlerinle zamanla belli yerlere geleceksin diye.....inan şiirini iki defa okumanın tadına vardım...seni dayın tebrik eder başarılar dilerim......
SNS/Türk/Kardeşler tarafından 7/11/2013 9:37:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
oy oy dayıcığım nerelere kayboluyorsun sen bir varsın bir yoksun (((( her zamanki gibi desteğini olmasanda hissediyorum çok ama çok teşekkür ederim sonsuz sevgilerimle/saygılarımla
Şiir umudu olduğu kadar umudun yönünü de imlediği zaman anlamını (muhalif ruhunu) buluyor. bu yanıyla şiiriniz daha bir okunası
Ve şair şiirde tüm duygularını yalın bir dille dökerek sevgiliye var mısın diyor yanmaya ve biliriz ki; yangınların içinde de olsa Kıyılarında hep bahar kokar ak denizin
Şiirdeki imgeler, dize örgüsü, olay ve kişiler arasında kurulan anlamsal bağ okuru sürüklüyor. bir solukta okunan, okundukça çoğalan ve okurun bilincinde daha da uzayan bir şiir...
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
AŞK VE AKDENİZ Bir başka güzel , bir başka sarmallanıyordu Sevda hnm kaleminde. Uzun zamandır suskundu AK/ DENİZ? Dalgalar kabarmış aşkla. Başlığından son hecesine kadar hoş dizelerdi
nefis bir yorum ve aynı güzellikte bir aşk şiiri. içten gelen duygularla kaleme alınmış özlemin buram buram tüttüğü bir şiir. duru bir anlatım güzelliği mısralarda tebrik ederim
Bir sevda masalının rüzgar gibi gelip geçen, geçerken izler bırakan kuyanı kendine çeken akdenizden gelen esintilerin fon ve yorumla taçlanan çok güzel dizeleriydi. Tebrik ederim sevgiler.
Can... Aşk sürdün tenime... Yanmaya hazır mısın benimle?
Ablacım kalemıne huzun bıle yakısıyo guzeldı buram burak umut ıle nakıslanmıs nefıs bır sıır okudum ve dınledım gecıkmıslıgımı maruz gor haberın var neden gelemıyorum fazla sevgılerımle
SIIR HARIKA YORUM HARIKA MUHTESEM BIR YORUMLA SIIR DUYGULARIN ICINDE KAYBETTIRIYOR KENDINI SEVILER DAIM ASK YUREKTE CANLI VE SEVGIYLE YASASIN. AMA NEDENSE PUAN VERILEMIYOR .BIR SORUN VAR SISTEMDEN KAYNAKLI.YORUM YAZABILDIM.
Çerkez Kızı tarafından 7/6/2013 1:57:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Akdenizim! Haziranı yitirdim, Temmuzu tüketmekteyim, Peşi sıra giden ümitlerimin karası geceme... Ayın şavkı olup doğar mısın?
Can... Aşk sürdün tenime... Yanmaya hazır mısın benimle?
SEVDALİNKO Merhaba Can Dost, beyaz köpüklerle dalga dalga sineye vuran, duyğuları bir tül gibi okşayan, şahlandıran harika dizeler...Kutluyorum. Selâm ve saygılarımla..
BİLİRMİSİN akdeniz olursun, marmara ,karadeniz sende başlar, sende biter, kara ,deniz kaçarsan kovalanırsın, sobelenirsen yalnız yalnız ,kaldığın gündür bilirmisin
yarsuadım ,akdenizde dalga, şairde duygu bira tuzludur,birazda pembemsi gaygı insan insana, duyar ise sevgi ,saygı sevgiler davetsiz misafirdir bilirmisin....
Bu ikinci yorum inşAllah yine pc kapanmaz. :( Yorum - şiir yüreklere kor düşürecek cinsten... Daldım düşüncelere, sevdanın ayazında, yokluğun gizinde yalnızlığımla seslendirmeyi dinledikçe çakıldım, uçurum çiçeklerinin diplerine...
Tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum Sevda hanım... İçten ve etkili yorumunuza Söz yok, Eyvallah...
Çok güzel bir seslenişti şiiriniz ve ben sesinizden şiir dinlemeyi çok seviyorum. Tebrik ediyor, dost kalbinize gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
nezahat hanım sizin gibi usta bir kalemi görmek beni çok mutlu etti bir gün inşallah sizin gibi hece yazarım diye dua ediyorum sevgilerimle teşekkürler ederim
İlmek ilmek işlenmiş el emeği göz nuru dantel gibi ak denizin maviliği yansımış mısralara gökkuşağı olup sarmış tüm şiiri seslendirme büyük beğeniyle okudum dinledim bu güzel eseri
Sıcak iklimlerden ılık ılık esen bir samyeli gibi şiir Şairden habersiz satır aralarına usulca gizlenesim geldi .. Şahit olmak istedim aşkın en ihtişamlı tılsımına .
tedirgin bakışlarıma inat.. uzandım parmak uçlarımla masamda duran çakmak ile sigaraya Sonra gezindim şiirin koridorlarında Bütün yıldızları toplayasım geldi Akdeniz akşamlarında
sahi şair Bu tatlı masalın bu mavi hayalin gemisi hangi limanda Yazdığım tüm şiirleri toplasam kırmızı valizime Apor topar soluk soluğa koşsam yetişebilir miyim
Aşk sürdün tenime...Çok güzel bir başlık olmuş şiire. Keşke o şiirin başlığındaki "Can" sözcüğü olmasaydı diyorum. Çünkü "Aşk sürdün tenime" daha bir müzikal, daha bir ritmik ve kulağa hoş gelen ifade oluyor. Ya da bana öyle geliyor.. :) Öz olarak sevdim başlığı...
Şiirlerde şairin anlattığı temanın dışında; okurun da kendini bulduğu, kendinden parçalar hissettiği bölümler vardır hep. İşte bu şiirde çok kişi kendinden çok şey bulmuştur bence; ama en çok da şair olarak siz duygularınızı coşturup akıtmışsınız Akdeniz'in maviliklerine. Öyle ki; Akdeniz bence duygu taarruzuna uğramış mısralarınızla... O derece derin...
Daha önceden bildiğim şiirlerinizde Akdeniz sevdasının hükmü vardır genelde. Aşk Akdeniz'dedir, mutluluk Akdeniz'dedir; hatta acılar ve hüzün de Akdeniz'dedir. Toroslar duyguların doğal sınırıdır adeta mısralarınızda...
Bilhassa şiirin 3. bölümündeki sorgularla duyguların zirve yaptığını görüyoruz; ilk iki bölümdeki hafiften tırmanışlar sonrasında. Çok güzel anlatımı Akdeniz'in meltemi gibi çekebiliyoruz.
Bu şiirinizdeki "Akdeniz", bir başka Akdeniz sanki... Diğer şiirlerinizdeki Akdeniz'den farklı bir başka güzel, bir başka özel... Ya da bana öyle geldi...
İmgeler konusunda da eskiye oranla çokça mesafe aldığınız hemen fark ediliyor. Okuru sıkmayan, zihinleri bulandırmayan, bilmece olmayan imgeler kullanmışsınız...
Ve final.... Muhatabına ya da hayaldekine verilecek en güzel hediye gizli bitişte...
Yorumu da söylemeden geçemeyeceğim. Ses tonunuz yine çok güzel... Vurgular her zamankinden daha çalışılmış... Sanırım bilgisayardan kaynaklı hafif bir parazit...
Bu şiiri sevdim... Akdeniz'in tatlı esintisini, maviliklerini hissetmemek mümkün değildi okurken ve dinlerken...
kalemini kelamını sevdiğim saygı duyduğum değerli üstadım/hocam herşeyden önce sizin gibi gerek bu işin eğitimi almış bir eğitmenden gerekse seslendirme konusundaki bilgi ve ustalığınızı göz önüne aldığımda böylesine güzel bir yorum karşısında ne diyebilirim diye düşündüm..Can.. kelimesini sonradan ilave ettim..Can benim için çok özel bir ifade aslında imge sayılmaz ama ben aşkı can diye nitendirmeyi seviyorum..hani sevenin sevdiğine bir hitabı vardır ya işte o benim Can kelimemdir..candan öte varmıdır..canımın içi canım vs vs kök kelimedir. Akdeniz...aşık olunacak ve içinde kaybolacak kadar derin manalar taşır gönlümde ve yeri çok özeldir yine..Akdeniz kokulu yarim şiiri ile edebiyatta bir furya bile başlattım bir zamanlar ))) Yazılan her nokta atılan her virgül ve her Akdeniz diye seslenişim dilerim ki yerini bulur... Montaj konusunda sıkıntılarım var ama inanın bunu bir türlü çözemedim bu konuda inşallah en yakın zamanda sorunu hallederim diye düşünüyorum.. keskin bir kulak ve harika bir yürek sahibi olduğunuzu ve her zaman varlığınızla desteğinizi benden esirgemediğiniz için size çok ama çok teşekkür ederim.. sonsuz saygı hürmet ve sevgilerimle
İlginç!... İlk kez, hayaller ile hayatın realitesi arasında bu kadar ahenkli bir bağ, bir köprü kuruluşuna şahit oluyorum. Hazar Denizi'nin yorgun ve dingin suları üzerinden inişe geçen akşam güneşinin güzelliği, okuduğum bu mahzun cümle ile birleşince, yalnızlığımın acısı tavan yaptı, bakışlarım kitlenip kaldı yorgun şehrin ufuklarında gezinen alçak ve çıplak tepelerin gri sevimsizliğine. Bu şiir, bu sıcak temmuz günü nihayetinde, yüreğimize yağdı acı acı, buruk buruk...
''Dokunmadan sevebilir misin yorgun yüreğimi?''
Sevdanın, kara sevdanın dermansız hastalığına yakalanan gönüller, nasıl da ürkek, nasıl da narin, nasıl da mazlum oluyorlar. Bu cümle işte bu durumun ifadesi aslında. Bir çekingenliğin, bir tereddüdün fotoğrafı bu...
Ardından da, bir sessiz yakarış, bir çaresiz feryat var. Ak Deniz ol, yaralı gönlümün derinlerine ak derinlerinden diyor gönül... Ne güzel bir ifade... ''Derinlerinden derinlerime akmak!...''
''Ah! Uğruna binlerce şiirler yazdığım; Gözlerinin derinliklerinde, Gülüşlerinde doru bir kısrak mı gizlidir? Yoksa meleklerin masumiyeti mi?''
Aşk nankör zanaat. Nasıl da çaresizliklere, tereddütlere sürüklüyor seven gönülleri. Sevdiğin gözünde soru işaretleri ile gezinmek ne çok acı gelir insana kim bilir. Orada bir meleğin masumiyetini aramak, bulmayı ummak,,, Ne demeli? Aşk zor zanaat dedik ya!...
Güzel bir şiir. Yorgun ve yalnız akşam üstümüze yoldaş oldu. Emeğinize, gönlünüze sağlık.
Not: Unutmuşum yine.
Güzel sunumunuz ve sayfanızı süsleyen fotoğraf, sayfa rengi ve yapısı, hepsi harikaydı.
Bir tutam hayat tarafından 7/4/2013 7:20:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Upuzun karanlıkların venüs ışıklarını almak için kendilerini karası kaderlere düşürmeleri gibi,can uğruna ruhundan azad olan bir yüreğin çıglıklarına şahit oldu gözlerim,kulaklarım...tebrikler.
Duygu yüklü kelimeler gönül bahçesine ekilip kazılan aşk tohumları gibiydi sanki. Dilerim karşılığı da filizlenip yeşerir. Çok harikaydı; tebrikler, saygılarımla.
Gönül yüreğin kararmasın, gözlerin ruhun ağlamasın, gölge gibi takipte köpük ,köpük olsun mutluluklar hep sana rüyalar… kalemin daim olsun.sesin var olsun.çok güzel şiirdi Tebrikler can şairem ..saygım ve sevgilerim ile
dur kıpırdama ayağına kaynar su dökcem))) hoşgeldin sefalar getirdin saygılarlamla bir daha bu kadar uzun ara verme hayatından endişe ediyoruz ona göre :))
Aşka dair yine güzel, yine içten, yine naif bir şiir gelmiş kaleminizden... Duyguların böylesine etkili biçimde betimlenmesi okuyanı ve dinleyeni de etkiliyor tabii ki... Kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi... Selam ve saygı ile esenlikler dilerim...
her zamanki gibi naif yorumunuz ve şiirlerinizdeki gibi yorumu bile ayrı yazışınızla hoşgeldiniz kalemini severek okuduğum yakından takip ettiğim değerli hocam teşekkür ederim saygılarımla
Göz kapaklarında mühürleyebilir misin hayatı.. Dokunmadan sevebilir misin yorgun yüreğimi ? Aşkı Akdenizin dalgaları ile verebilir misin? Köpük köpük yok olurken Derinlerinden derinlerime akabilir misin? Kıyılarıma vurabilir misin ?
Can... Aşk sürdün tenime... Yanmaya hazırmısın benimle!!!!!
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN , VEFALI EVLAT ; BENDE ÖNCELİKLE BABANIZA ACİL ŞİFALAR DİLİYEREK BAŞLAMAK İSTİYORUM..GEÇ HABERİM OLDU..ARADIM ANCAK TLF ULAŞILAMADI..MESAJ BIRAKMIŞTIM SANIRIM ANLAŞILMADI..YİNE SEVDA VE ÖZLEM ADINA HASRET TÜRKÜSÜBİR ŞİİRDİ..FON UN SESİ BASTIRMADIĞI ANLAŞILIR BİR YORUM ŞİİRİ HEM OKUTUYOR HEMDE DİNLETİYOR..ANLAM YÜKLÜ BİR İÇ DÖKÜŞTÜ.. GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
merhabalar hocam herşeyden önce çok teşekkür ederim tellere malesef bakamadım :( Ama allaha şükür şimdi çok iyi .. gönül sayfama her zamanki gibi gelerek verdiğiniz destek için teşekkür ederim saygılarımla
Hem rüyada hemde gerçekte gelecektir, Gelip de gözlerine bakıp sevecektir... Dudaklardan geldin mi? sözü çıktığında, SEnin ne kadar çok sevdiğini görecektir. HakanKURTARAN Tebrik ederim Sevdalinko saygıyla ...
sabahın erken saatlerine denk gelen bir güzel şiir.. ki.. coşkun bir yüreğin çağlayanları eşliğinde, biraz hüzün çokca umut yüklü esintilerle bezeli.. seslendirme... her zaman ki gibi nokta atışlar yapmakta yüreklere.. yüreğine sağlık dost şairem ömrüne bereket olsun saygımla
dost kalem içimde esen fırtınaları ve yürekten kaleme dökülenleri ne kadar güzel dile getirmişsin ))) yorum konusunda işte çabalıyorum ki... bunu en iyi bilenlerdensin. teşekkür ederim her zaman ki gibi renk kattın sayfama saygılarımla
insan kendi gibi olmalı ... ya göründüğün gibi ol yada olduğun gibi görün.. hayat felsefemdir.. sizin şiirleriniz biliyorum ve saflığını sadeliğini seviyorum..
ben öyle abartılı yazmayı sevmiyorum...yüreğin hammaddesi duyguları arı olarak dile getirme taraftarıyım teşekkür ederim usta kalem sayfama kattığınız renk için saygılarımla
şiirin kendisi tutku değil midir ? yada aşkın ta kendisidir bence tutku ve hüzün.. kalemden kağıda düşünce şiir artık benim değildir..çıkmıştır bir kere günyüzüne duygular.. teşekkür ederim güzel yorumun için.. saygılarımla
hoşgeldin değerli üstadım...sizlerin bizlere verdiği ışık ile yazmaya çalışıyorum. Banada ne mutlu ki sizin gibi güzel yürekli dostlara sahibim. varolasınız..saygılarımla
Zamansiz, mekansiz bir duygu saganagi sarar dört bir yanimizi, acilara ragmen, imkansizliklara ragmen severiz.
Sairin ruh zenginligini tam puanimla kutluyorum. Eseri okuyanin da yüregine saglik. Ben de yüregim kabararak dinledim. Sevgiler...