(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARUZATIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARUZATIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta kalemi güne düşen muhteşem şiiri kardeş emaneti saygıdeğer kardeşim Selam sevgi ve saygılarımla alkışlarımla kutluyorum. özlemiştim güzel kalemini .
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
tozuna bulanmış ninnilerin bebesi.. Tebrikler... Satırlarınız bana Behçet Kemal ÇAĞLAR'ın Kimlik kağıdım şiirini hatırlattı.
Yalınayak basardım yaz kış toprağa,, Odun toplamaya giderdim dağa, Ata üzengisiz binmekti derdim, Bazlamaya çaman sürer de yerdim, Beziryağı idi yanan lambamda, Yıldız saya saya uyurdum damda, Yufka pişirmeye firez yolardım, Yazları üst daldan kiraz yolardım, Yonca otlatırdım sarı tosuna, Bayılırdım yanık un kokusuna, Güzün değirmende nöbet beklerken, Büyük anam "Yasin", babam "Türküm ben" ezberlettirirlerdi kışın her gece, Anam baş ucuma gelir gizlice, "Keloğlan" masalı söyler giderdi, Nutuk söyletmekti hocamın derdi, Amcamın yanında askerdim dimdik, Yazın köylü kışın şehirli idik, Mektepte leyliydim bir uzun kıştı, Kitaplar okudum, aklım karıştı, Dünya güzelini düşümde gördüm, Denizi onaltı yaşımda gördüm, Maden mektebine zorla giderken, Sonra Avrupa'yı dolaştım da ben, Çeşit çeşit süsler, keyifler gördüm, Yine de gözümde tüterdi yurdum, Gurbette vatanı yaman özledim, Yine acıkınca caman özledim, Yine yıkanmaya aradım dere, Bildim, çabalamam benim boş yere, Ben ki hep bu dağın taşın çocuğu, Yüz yıl geçse onbeş yaşın çocuğu.
Değerli şairim sayfanızda güzel bir eser okudum yüreğine sağlık akıcılığı anlam ve kurgusuyla iyi bir eser çıkmış ortaya kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Güzel şiirdi, anlam doluydu; Beğeni ile okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum. En içten selam ve saygılarla. Nice anlan dolu güzel şiirlere.
Allah soy kırımcı israili kahretsin, Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevda ve özlem vardı, Hakikat vardı o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Yitik bir yüreğin söylenmemiş maruzatları Keşke duyabilseydi söylenmiş söylenmemiş ne varsa. Sevgili Nurefşan çok güzel bir yürek sesiydi Tebrikler güzel yürek sesinize. Kocaman sevgilerimle... 🌹🌺💐
Kardelen çiçeği tarafından 18.7.2024 17:30:48 zamanında düzenlenmiştir.
Şiir ve şiire eşlik eden bir güzel şarkı harikaydı şiiri yazan kim olabilir desem eskilerden tanıyordum.sanki uzak kaldık gibi hecenin erbabı Nurefşan olmalı.tabiki bir o kadar da serbest vezin dede başarılı.kalemin kelamın varolsun değerli can bacım selamlar sevgiler saygılarımla..
Can abim.... eskilerden yenilerden bazen hece bazen serbest şiir nasıl isterse öyle dökülüyor tekrar toparlanıp şiire dönmeye çalışma çabaları aslında.... Annemin kokusunun sindiği bu deftere yazmak bazen acı veriyor ondan sonra ne şiirin nede heceye tahammülüm kalmadı...