Ey hayat düz yollarında yorma beni! Daha yazılacak öyküm Dillenecek mısralarım Söylenecek türkülerim Çivit mavisine romanlarım var....
Ey hayat patikalarında şaşırtma beni Gidene gösterilecek yolum Kalana verilecek solum Kasımpatılarla bakılacak falım Papatyaya verilmiş bir sözüm var
Ey hayat kaldırım taşlarını saydırma bana Dik kaldırımlarda nefese Gözlerimde doğacak güneşe Gamzelerimden tütecek umuda Her sabah vira bismillah demeye umudum var
Ey hayat yoracaksan beni Peşin peşin konuşalım Nefesimi tüketenlere kin duymamaya Olurda şaşırıp bir daha tökezlersem kalkmaya Dili dargın zamana susmak yerine haykırmaya Şiir olup mısra mısra Akdeniz’e dökülesim var
Ez cümle demem o ki hayat.... Sil baştan başlamak gerek bazen!!!
İnayet PİRTİNİ Bir sen bir ben gerisi hayat hikayem
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sırtta taşınan renksiz gömlek, bir kum saati, bazen tek gidişlik bir bilet, vakitsiz gelen hüzün, Bir tebessüm, bir ilişkinin başlangıcı bir yakarış, gailesiz bir seslem belirsiz bir ateş yahut bir yangıdır hayat…. Yani vazgeçilesi değil.....
Hayatın elinden tutmuş harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum efendim. Saygılarımla.
Sırtta taşınan renksiz gömlek, bir kum saati, bazen tek gidişlik bir bilet, vakitsiz gelen hüzün, Bir tebessüm, bir ilişkinin başlangıcı bir yakarış, gailesiz bir seslem belirsiz bir ateş yahut bir yangıdır hayat…. Yani vazgeçilesi değil.....
Hayatın elinden tutmuş harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum efendim. Saygılarımla.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Güzel şiirdi, anlam dolu ve duyguluydu; Beğeni ile okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum. En içten selam ve saygılarla; Nice böyle şahane şiirlerinizi okumak dileği ile esen kalınız.
Hissedilerek ve içtenlikle harika duygularla yazılmış, muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum. Allah'a emanet olunuz.
bir kum saati,
bazen tek gidişlik bir bilet,
vakitsiz gelen hüzün,
Bir tebessüm,
bir ilişkinin başlangıcı
bir yakarış, gailesiz bir seslem
belirsiz bir ateş yahut bir yangıdır hayat….
Yani vazgeçilesi değil.....
Hayatın elinden tutmuş harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum efendim.
Saygılarımla.