Şarkı öyle güzeldi ki, dayanamadım eşlik ettim. Affola. .......
yanardağları sahiplendim koynuma soktum öyle tutuştu kalbimdeki sözler on sekizim gibi öyle yalın masum
ellerimle gömdüğümü bilmeseydim belki yine oynardık o en sevdiğimiz evcilik oyununu küçük bir dedektif gibi bulmasaydık günahları yokluğumuz solumuzdan değil yakışır bir sona kulaç atardı
huzurun romanı gibiydi o yıllar ama dedim ya bir roman insan gözlerini sevmez mi kör de olsa öyle sevdim seni kanadım
bir dönem hırçındı gülücüklerim tutarsız şimdi nasıl kahkahalar atıyorum umarsız
artık yaz geliyor derken bir baharı daha soldurdum dokunsan şehir şehir ağlarım unutsan rutubetli cümlelerden şehir şehir çağlarım
gizlimde zor günlerime sakladığım bir veda vardı bir intihar onu da kandırmayı öğrendim hep bir dahaki bahara diyorum aldanıyor tevekkel aptal
yüreğim olsa yine seveceğim de o sürgün firar az delil göstersem hemen çıkacak ortaya keşke o öleceğine canım ölseydi
söylesene hiç çocuk olmadın mı sen sevmedin mi sanki gözlerinmiş gibi onsekizin gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN GÖZLERİNİ SEVMEZ Mİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN GÖZLERİNİ SEVMEZ Mİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sözü özlemenin bedeline kavuşmak gibi bazen yaşamak.. Herşey varken hayatın içine hiç olma dürtüsüne bulanmak belki de.. Nasıl anlatılabilir bir başkasının soğuk bakışının, bir yerler de bir yüreği için için yaktığı.. Dingin bir denizin kenarına okyanusa intizar fırtına bekler misali huzursuzluğum.. Şiirler içerisinde kelimeler biriktirip biriktirip durur. Anlatılmaz dediğimiz herşeyi hiç tanınmayanlara anlatır gibi belki de.. - Birileri bir şekilde bir yakalamaca oynarken körebe bırakılmak belki de. Sahi kim bilebilir bir insanın bir insana ettiğinin bedelini. Geçmişi şiir mısralarında şarkı sözlerinde geçmiş zaman öykülerinde arayarak, Leyla'yı istimlak edip yerine kendini koyarak örneğin. Ya da Ferhat'ın dağlarında ot misali durmak... Öyle ki bir yaşın bir insan ömründen takvim yaprağı gibi düşmesi herşey.. Zaman dediğimiz saç döken olgu da birileri bir yerlere ''hep gitmek zorundalar ya'' öylesi kalakalmak işte herşey... Pek önce söylemiştim birine - ''bir insan ömründe yaşamamak gereken ne kadar şey varsa yaşadım. yaşayacak da bişiyim yoktu zaten aramızda kalsın''.. Bakınıyorum da şiirin içinde ki damlalara, okurken burun direği sızlıyor insanın.. Gülümsetiyor bir yerler de anıları hatırlatıyor... Döküyor bir bir hisleri yere.. Süpürecek birileri yok nasıl olsa diyor... Yıllar geçti gitti ben on sekiz de kaldım diyor.. Öyle ki o on sekiz hep aynı... Bu şiiri mısralayan kalbin sahibini tebrik etmek hadsizlik olur belki de..
Herşeyi gören gözleri sevgiye paha diye sunan kalemin kuvvetini kutlarım Saygılarımla İsmail Yılmaz
harika bir çalışma olmuş. dinlerken seni istediğin yere götürüyor, götürüp de getirmiyor... kutlarım değerli kalemi, kutlarım güzel yorumu saygılarımla...
Uzun satırlar arasında, bir avuç kısa mısralar ve birbirini tamamlayan, yazılan anlamlı sözler...Ve yine bunları kendisine şahit bilen bir şiir. Yorum ise harika... Her zaman yorumlarınızı beğeniyle dinliyorum. Ama bazen öyle işliyor ki içime, öyle beğenerek dinliyorum ki, bazen beni benden alıyor, götürüyor öylesine bir yerlere...İnsanın etkilenmemesi Mümkün Olmadığı Bu Günlerde...
Bu güzel şiirin yazan usta kalem Funda Hanımı ve güzel sesini Gönülden kutluyorum..
Hiç sevmedin mi..yoksa sevemedin mi..Hiç olmadın belkide benim...Yada Hiç olmayacaksın dünyamda...Ne bilim işte...madem olmayacaktın hayatımda...Ne işin var be gülüm kan kırmızı rüyalarımda...Çık desem içinden, Gücüm yeter mi..kal desem rüyalarımda, ömrüm yeter mi...Gelsen bir gün bana, Ağlayan bir yürek, yine sever mi...Sevse bile, onca yıllara ödediği bedeller, geri döner mi...?
Saygılarımla...
Mawish tarafından 7/1/2013 12:10:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mawish tarafından 7/1/2013 12:14:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kendi gözlerime baktım bugün ilk defa.. Gözyaşı ne kadar yıpratmış kipriklerimi.. Yeni gördüm ,Yeni anladım.. İki güzel yürekten,, razıyım ben Rabbim onlardan razı olsun...
Şiiri önce sesli dinledim, sonra sessiz okudum. Zira, okuyanın güzelliği şiire olan dikkati dağıtıyor. Önce icrayı tebrik edelim...Hem seslendirme güzelliği, hem de çekilen zahmet için... Sonuçta okuyuculara sunulacak hoş bir güzellik ortaya çıkmış. Şiire gelince; Gerçekten hüzünün doruk yaptığı bir çalışma. Ama, bir sevdanın mı, yoksa gerçekten bir kaybedilenin mi ardından yazılmış anlayamadık. Neyse kaybedilen, çok sevilen bir varlık ise, ya da bir kara sevda ise yitirilen; şiirle gerçekten ölümsüzlüğe erişmiş. Edebiyatın güzellikleri, usta bir ressamın fırçasından çıkmış bir harika tablo bibi sunulmuş. Tebrik ediyoruz.
Sen bir başkasın,Şiir seninle güzel...Her şiir sana yakışır... Bir yerde okumuştum....Şirin KELEBEK Şiiri yaşatır diye... İşte ispatı.... Yüreğine kalemine sesine sağlık ablacım...
Her yolculuğun ilk adımıdır gözler. Yani başlangıç noktası. Sevgiye , aşka, ,umuda, beklemeye , özlemeye hep oradan başlarız. Hoş bir imgeleme. Yalında bir anlatım. Hoş bir seslendirme de geriden gelecek eminim. Şiire kesi diyebilirim yüreğim..
DEMİŞTİM Kİ GELMİŞ TEKRAR GERİ DÖNDÜM ŞİİRE: Oldukça hoştu yine...
dostyeli tarafından 6/27/2013 11:03:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
dostyeli tarafından 6/27/2013 11:54:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir dönem hırçındı gülücüklerim tutarsız şimdi nasıl kahkahalar atıyorum umarsız
söylesene hiç çocuk olmadın mı sen sevmedin mi sanki gözlerinmiş gibi onsekizin gibi
GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HARİKAYDI ...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA