yarısı kurumuş yaprak. Ne zaman yem yiyebileceğim bir cam pervazı buldum; orda anladım.... kargalara kuş dememeyi. Başka baktım türüne, ırkına. Olmadı... öttüm !
’Avuçlarına insanlık bırakmıştım’
sen yüreğime bıraktığına sahip çıksaydın ödeşecektik. Borçlusun niyetime. -yüreğime mi? Ben o defteri çoktan kapattım; yırtıldım!
Dur! Cebimdeki notlara bakayım... sana üç satır daha yazayım. Olmadı... kırıldım!
Kendini asmak... yarınları unutmakmış. İpi gererken, bir ev resmine baktığımda anladım. Olmadı... dahası vardı!
ç’imsiz yeşillere kafa tutuyorum. Onlar kiremitim bile etmez bilirim de... pencerelerim açık kalmış, çarpttı, döküldü, son kez. Olmadı ... örtündüm!
Yoklara bile anlam yükleyen anılar, v’arımı yoğumu alıp dalgalara fırlattı. Ben yılları kıyıma ç’ektim, anılar suni teneffüs verebildi. Başaramadık... hep birlikte boğulduk.
’Denizlere varamadan açıklarda boğuldum’
Niyetlerime, günah uçkuru ekleyemedim; beceremedim. Sanırım ordan anlayıp rengimi, naif sözler ettiler. Şeytandan uzağım, söyleyin; o da sokulmasın yanıma! Olmadı... öldüm!
deli bir t’ayla aştım dağları... ona benzedim koştukça. Saçlarım yüzümü kamçılayana kadar; uçtum hoyratça. Yetişemedim! öyle bir ilerlemiştim ki geriye dönmeye korttum kaybolmuştum bilmediğim v’adilerde olmadı... yabancılaştım!
meğer içime doğru söyler olmuşum onları kızgın bir hançerle dağladım aşkı duymamaya başlamıştım hiç bir acı istasyonları ona kadar uzattıysam da ulaşamadım bulutları sıktım vuslatı kurutamadım
İki tane görüyordum kendimi ’bir ben bir o’ diye sayıyordum bendimi geldim-gittim bir med-cezir bir süre sonra... lale bayramını da atlatıp gittim-gittim cezirdim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MED CEZİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MED CEZİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mısralar nar taneleri gibi kıpkırmızı,içleri ballı mücevherlerle tıka basa dolu. Okuyanın hislerine hiç de yabancı gelmiyor,sanki elini uzatsan senin oluverecek,her biri yakınında insanın ta içinde.Sese bir şey demeye zaten gücüm yok. Buğulu mavinin kırmızıya tahakkümü sadece o seste var.
Yorgunum kahvem tmm,biraz daçikolata kan şekerim düştü çünki,,vede bu şirin kızın şiirleri dinle şimdi,,,ne gerek tv,,şu bu ben burada dinleniyorum,,bir kızım daha adı Türkan var,,,arada ona uğruyorum ,bu DEĞERLİ sayfaya demet demet pembe güller bırakıyorum,,sevgilerimle ablacım,,,,,,,,,,,,,,,,,,
İki tane görüyordum kendimi ’bir ben bir o’ diye sayıyordum bendimi geldim-gittim bir med-cezir bir süre sonra... lale bayramını da atlatıp gittim-gittim cezirdim!
sevgili şairem...çatısı olmayan şehirler gibi ...çatısı olmayan aşklarda çöker...ne güzeldi duyguların aktarımı...çığlıklarını hissettim şiirin....sevgimle hep kutlarım...