rüya görmez oldum bi’ görsen hepsi karabasan gözlerimi yumduğum an kandıran kandırana yastığıma sarıldım, korkudan ağlayamadım boğuldum alaca karanlıklarda miadi dolmamış tüm düşlerimden vazgeçtim. Biliyor musun; yine parfüm sıktım yastığıma, işe yaracak, huzur verecek ya; onları dağıttım işte güya. Öyle dalmaya çalıştım uykuya uyudum yokluğuna solumdan haykırdım ayrılığın karasını basana.
Sen gittin ya...
yetim kaldı şarkılar boş cd kapakları yerlere atık, düzensiz... darmadağınık. Çantalara tıkmayı denedim durmadı şıklığı eskisi gibi zaten istemiyorum da onları süslemek... sıralamak. Başıma iş mi alacağım; plaklar, o şarkıda ben geldim, bu şarkıda o gitti çalacak. öyle doldururum içlerini düetler gibi kederli. sahi ordan duyuluyor mu öksüz sesleri?
Sen gittin ya...
bu sokaktaki simitçi de adres değiştirdi çayını kapan koşardı ona hani. Şimdi... sabahları camdan bakıyorum da arada herkesin boynu bükük, kaşık sesleriyle oluşan bir armoni, mutsuz şarkılar gibi ritmi düşük. Nerede bizimki diye iki lakırtı sonra n’apsınlar hepsi ekmek derdine koyuluyor işine. Anlayacağın... artık buralardan çıksa çıksa çıplak ayaklı saadet çıkar.
Sen gittin ya...
kahveyi vanilyasız içmeyi öğrendim bisküi almayı unutmayı denedim denemesine de sanki ne kahve vanilya kokuyordu ne bisküide hindistan cevizi oluyordu Bir daha hiç tomurcuk kokmadı buralar bak gülüceksin belki ama açıkçası çay demlemeyi bile unuttum. Sordum mu sahi; su kaynayınca mı demlenirdi altını kapatınca mı çay demliği bilirdi az ipucu versen dahi karıştırması yine benden iki şekerli. Uyar mı sahi?
Sen gittin ya...
ıssız kaldı koltuklar tüm renklere küstüm lila, mürdün, şarap rengi ne varsa hepsi sıradan geldi eşya bakayım dedim yeni eskide kalanlar gözümü doldurdu. Attım diyelim hadi ya bi’şey unutulursa diye aldı beni bir korku. Onları da sığdırmayı düşündüm bir an illa yenilemiliydim kendimi ya hani bu sefer de renkleri bayağı durdu anladım ki konfora hiç gerek yoktu. Şimdi yine buldum bir sandıklı sedir oturuyorum işte üstüne öylesine! Örttüm elime geçen ne varsa misafir de gelmiyor nasılsa.
Sen gittin ya...
herşey de bitti yalnızlık küstü, serçe parmağını uzatmaz oldu, anılar daha kalabalıktı, tüm günümü doldurdu. Caddeler yürüdü, sokak ışıkları güneşe kafa tuttu. Kaldırım köşelerindeki dilenciler var ya... zengindi gururluydu; para verince kızar oldu.
Sen gittin ya...
yıllar geçtikçe küçüldüm. Günah ama kader yönünü değiştirmeyi düşündüm yeniden tanışalım gibi biliyorum çocukluk! Geçen yıllar sefil ziyan, büyüdükçe geriye döndüm; aslında olgundum! Sanki kuşlar bile kanatsız uçuyordu uçurtmamın zaten ipi yoktu Kimseden fayda olmayınca... ben de girdim koluma, yürüdüm yoluma. Çocukluğumu bile erteledim, senden sonraya tam emeklemek üzereydim ki, var ya; kıyamet koptu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GİTTİN YA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GİTTİN YA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
rüya görmez oldum bi’ görsen hepsi karabasan gözlerimi yumduğum an kandıran kandırana yastığıma sarıldım, korkudan ağlayamadım boğuldum alaca karanlıklarda miadi dolmamış tüm düşlerimden vazgeçtim. Biliyor musun; yine parfüm sıktım yastığıma, işe yaracak, huzur verecek ya; onları dağıttım işte güya. Öyle dalmaya çalıştım uykuya uyudum yokluğuna solumdan haykırdım ayrılığın karasını basana. sirin kelebek...!!!
sen gittinya geride biraktigin enkaz altinda kalmis kucuk bir cocuk kaldi arkanda gozleri yasli kimsesiz ve caresiz dunya diyarinda sen gittinya oldurseydin bukadar acimazdi sol yanim dayasaydin alnima silahini vursaydinya benim kadar sevseydin eger sol yaninda asla birakilmazdim bitmezdi bile sonsuzlukta sen gittinya
kader kaderim
yuregine saglik sirin kelebegim sol yanindaki o guzel yuregin dert gormesin ask acilarimiz son bulsun siirlerini herzaman yazamasamda takipteyim allaha emanetsin saygilarimla guzel insan...!!!
bu sokaktaki simitçi de adres değiştirdi çayını kapan koşardı ona hani. Şimdi... sabahları camdan bakıyorum da arada herkesin boynu bükük, kaşık sesleriyle oluşan bir armoni, mutsuz şarkılar gibi ritmi düşük. Nerede bizimki diye iki lakırtı sonra n’apsınlar hepsi ekmek derdine koyuluyor işine. Anlayacağın... artık buralardan çıksa çıksa çıplak ayaklı saadet çıkar.
BİNLERCE YILDIZ İSMİMDEN KOPAN PARÇALARDAN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,muhteşem şiirleri niye görmezler????????????ama biz gördük ,,,harikaydın yine güzel kız,,,,,,,,,,,,,,,,,
offfffffff o gidenin arkası ne tufandır. ülkeyi karanlıklar sarar, acılar devr alır. geceyle gündüz yer değiştirir, nöbetler başlar, hastalık nöbetleri yer alır ruhumuzda. sensizlik savaşını başlatırız kendimizde. dev bir boşluk büyürken her geçen gün soluğumuz kesilir ... bir bekleyiş içinde durup bitiririz kendimizi. bir hiç uğruna, bitmiş ama olmayan bir nokta uğruna. duygu yüklü , kusursuzdu içten ve samimi duygular .. kaleminiz daim olsun . sevgilerimle...
Çok güzeldi anlam ve yorum üstadım Beğeni ile okudum ve dinledim alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık ______________________________________________Saygılar
Sen gittin ya... herşey de bitti yalnızlık küstü, serçe parmağını uzatmaz oldu, anılar daha kalabalıktı, tüm günümü doldurdu. Caddeler yürüdü, sokak ışıkları güneşe kafa tuttu. Kaldırım köşelerindeki dilenciler var ya... zengindi gururluydu; para verince kızar oldu.
Gidişlerin ardında esen rüzgarlar gibi hissedilen hayaller kalır elle tutulmaz gözle görülmez ama her nedense yüreklerdeki ateşler bir yaşam boyu hep yanar ve sızlar durur çok güzel yüreğine sağlık beğenilerimi yolluyorum selamlarımla iyi geceler
Sen gittin ya... rüya görmez oldum bi’ görsen hepsi karabasan gözlerimi yumduğum an kandıran kandırana yastığıma sarıldım, korkudan ağlayamadım boğuldum alaca karanlıklarda miadi dolmamış tüm düşlerimden vazgeçtim. Biliyor musun; yine parfüm sıktım yastığıma, işe yaracak, huzur verecek ya; onları dağıttım işte güya. Öyle dalmaya çalıştım uykuya uyudum yokluğuna solumdan haykırdım ayrılığın KARAsını BASANa.
ah! Sen gittin ya, bir yanım eksik kaldı, biz olan ne varsa geride hayallerimi yetim bıraktım gözyaşlarım avuçlarıma doluyor sevgili kimseye kızamıyorum kendimden başka bir avuntu dilimde yüreğimi okşuyorum,mevsimsiz kaldığım her günde dünlerim kaldı sende bari onu bıraksaydın düşlerim kaldı sende korkuyorum uyandığım her karanlık gecede üşüyorum temmuzun sıcağında ya hiç yakmasaydın/ya da hiç gitmeseydin :( şimdi gittin! yani yoksun! gelmelerin hep gitmek için olduğunu öğreten sen değil miydin yüreğime gözyaşlarımı kendim silmeyi öğrendim ben ,merak etme sen gidince anladım bir kıyamet alameti yüreğime en acısından dolunca ardından bakmayı öğrendim anıların tozunu almayı öğrendim hayatın sen giderken aslında çok şeyi bıraktın ki farkında olmadan şimdi...gittin ya! BEN YAŞARKEN ÖLMEYİ ÖĞRENDİM SENDEN...
meleğim, suskunluğuma aciz satırlarım eşlik eder belki sen gittin ...ya! (dedirtmesin mevlam)dedim içimden okurken insanı yücelten yüreğini besleyen sevgiyi aşkı mevlam eksik etmesin gönlünden yine nefisti.. sunumun
şiir adına emeğin adına yüreğin adına öpüyorum şiirinden ve ve yüreğinden can..
rüya görmez oldum
bi’ görsen hepsi karabasan
gözlerimi yumduğum an
kandıran kandırana
yastığıma sarıldım,
korkudan ağlayamadım
boğuldum alaca karanlıklarda
miadi dolmamış tüm düşlerimden vazgeçtim.
Biliyor musun;
yine parfüm sıktım yastığıma,
işe yaracak, huzur verecek ya;
onları dağıttım işte güya.
Öyle dalmaya çalıştım uykuya
uyudum yokluğuna
solumdan haykırdım
ayrılığın karasını basana.
sirin kelebek...!!!
sen gittinya
geride biraktigin enkaz altinda
kalmis kucuk bir cocuk kaldi arkanda
gozleri yasli kimsesiz ve caresiz dunya diyarinda
sen gittinya
oldurseydin bukadar acimazdi sol yanim
dayasaydin alnima silahini vursaydinya
benim kadar sevseydin eger sol yaninda
asla birakilmazdim bitmezdi bile sonsuzlukta
sen gittinya
kader kaderim
yuregine saglik sirin kelebegim
sol yanindaki o guzel yuregin dert gormesin
ask acilarimiz son bulsun
siirlerini herzaman yazamasamda takipteyim
allaha emanetsin saygilarimla guzel insan...!!!