Şimdilerde ne desem, Bardaktan boşanırcasına dilimdeki yağmurlar. Geçemiyor gökkuşağının altından Çaresiz, ayakları kırık yüreğim. Sağanak fırtınalarla gözlerimden yağarken Can; Ben başka bir şiir yazacağım…
Alışırım nasıl olsa yalancı baharlara. Yine kandırırsın beni yokluğunda. Beşinci mevsime sevda sözcüklerini yakarım Issız limanlarında kayıp kentimin…
Öyle kök saldın ki benliğimin tümüne, Yeşermez hiçbir ağaç Zahmet edip eksem de… Gözlerinin kahvesinden içtiğim aşk Şifasız bir hastalıktı Can almadan çıkmayan…
Yazılmamış bestemin notalarında Yakalayıp idam ediyorum gözlerini. En saf ihanetlerine kanıyor ruhum. Yıldızsız semalardaki aşka Vakitsiz susuyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLİMDEKİ YAĞMURLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLİMDEKİ YAĞMURLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle kök saldın ki benliğimin tümüne, Yeşermez hiçbir ağaç Zahmet edip eksem de… Gözlerinin kahvesinden içtiğim aşk Şifasız bir hastalıktı Can almadan çıkmayan…
Sevgi böyle yürekten özden olmalı,alışılır mı bilmem ama asla unutulmaz .duygularına sdevgi dolu yüreğine içligüzel nefesine sağlık daimi başarı dileklerimle.babacığın acil şifalar diliyorum çok geçmiş olsun.safi sevgilerimle.
Kara kara düşüncelerdeyim şu sıralar. Nasıl yorumlamalı, hangi düşünce ve duyguları rehber yapsak kelimelerimize? Bu şiirde, bir kara sevdanın cesur ve biraz da mahcup sunumu var. Bir şeylerin de itirafı sanki esiyor cümleler arasından. Acılara, kayıplara, hüzünlere, mutsuzluklara karşı bir suskun mücadele okunuyor şiirdir. Biraz da sitem var sevgiliye... Sitemi inceden inceye dokunduruyor sevgiliye ama, yine de ondan vazgeçmek alternatifinden uzak duruyor. ne yapsın? Bu sevdaya boşuna kara dememişler. Yakaladı mı insanın yakasını, çöreklendi mi yüreğine, esir aldı mı göz yaşlarını, uykulara hüküm geçirdi mi, dönüşü olmaz bu yolun. Güzel bir şiir olmuş. Sanırım diğer çalışmalara doğru yelken açtıracak bize.
Şiirleri genellikle sessiz okuduğum için, güzel yorumlamadan bahsetmeyi unutmuşum. Yüreğinizin sesini dinledik orada. En az kelimeleriniz kadar güzeldi.
Bir tutam hayat tarafından 7/2/2013 6:49:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne yazacağımı bir yoruma karar verememek...yorum karşısında aslında mavi değil pembe yapmak lazım ama o rengi kaldırmışlar malesef...rengarenkti yorum teşekkür ederim saygılarımla
wowwwwwwww! Misralar bir baska dokunurken yurege yorumun guzelligi huzun akmis olsa bile kiyip gidemedim sayfadan .Kirik kalpler gibi eski bir plagin donusu gibi dinleyip duruyorum. Gunumun ilk siftah siiriydi ama cakildim kaldim ben bu sayfada.Gonulden kutluyorum cokca tebriklerimle birlikte sevgilerimi biraktim .
NILGUN tarafından 6/28/2013 3:42:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanı en çok yoran ONSUZLUKTUR: Bu yokluğun iç çekişle harmanlanmış resmiydi sayfaya düşen... Ben okudum bu şiir daha önce ama yorumum nerde? Teknik bir aksamaya mı kurban gitti? Bilemem. Ama hem şiir hem de paylaşımlar almış demini. Yüreğine hüzün değmesin Sevda hnm
üç nokta koyuyorum senli her cûmleye devamini sen anla dilim lâl susuyorum... hasret alevini sôndûrmûyor yagmurlar daha da allevleniyor her firtina susuyorum... susuyorum ... halâ seni çok seviyorumm... umut denen limana sigindim "sabrin sonu selamet"dediler sabrediyor,susuyorum...
Şimdilerde ne desem, Bardaktan boşanırcasına dilimdeki yağmurlar. Geçemiyor gökkuşağının altından Çaresiz, ayakları kırık yüreğim. Sağanak fırtınalarla gözlerimden yağarken Can; Ben başka bir şiir yazacağım…
Alışırım nasıl olsa yalancı baharlara. Yine kandırırsın beni yokluğunda. Beşinci mevsime sevda sözcüklerini yakarım Issız limanlarında kayıp kentimin…
Öyle kök saldın ki benliğimin tümüne, Yeşermez hiçbir ağaç Zahmet edip eksem de… Gözlerinin kahvesinden içtiğim aşk Şifasız bir hastalıktı Can almadan çıkmayan…
Yazılmamış bestemin notalarında Yakalayıp idam ediyorum gözlerini. En saf ihanetlerine kanıyor ruhum. Yıldızsız semalardaki aşka Vakitsiz susuyorum…
SEVDALİNKO SİYAH BEYAZ ŞİİRLER
Güzel vurgular vardı şiirde, sevgi şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Bazen sözcükler tüm anlamlarını yitirmiş gibi olur. Söyleyeceklerimi, söylemek istediklerimizi anlatmakta yetersiz gibi görünürler.
Hüzün....
Hüzün kadar ağır bir eylemi, eski plaklardan çıkan aşk sözcüklerinden önce öğreniyoruz belki buna tanık olmanın yarattığı ağırlıktan belki de yarattığı yalnızlık duygusu boğuyor, yüreğimizi ipe çekiyor.
Ben bu şiir de baştan aşağıya sesiz bir hüzne boyandım ama şiir kendini yaşanan acıların, acıları yaşayanların dili olmaya sürgün ediyor
Yinede şiirin bu hüzün pınarından içerken bile umuda bir nefes üfledim yüreğimde Çünkü En güzel günler henüz yaşamadığımız günlerdir...
Şiir çok güzeldi
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Bu şiir; eylül sıcağında aniden dökülen yağmur misali, ve aniden güneşin günül penceresine fışkırması gibi, ve aniden gökkuşaklarının gözükerek,duyguları yedi renge boyaması gibi..yediveren gibi.. ve,yalnız uçan bir turnanın gözükmesi,yalnızlığa isyan çırpınışları gibi... ve; yıldırımlar düşecekmi,şimşekler çakacakmı..bir kıvılcım üflenecekmi umutlarımın,hayallerimin küllerinden der gibi.. ve sen hiç bişey deme..başka bir şiir yazma...
Saygı değer kardeşim Sevda,dün evvelki gün bu şiirine özel anıları yaşadım Gemlik Kumla sahilinde yağmur sadece yoktu hepsi vardı sesinle çok güzel bir şiir..İşte bu yüzden o kadar çok etkiledi ki bu şiir beni.Yüreğine sağlık çok kutlarım saygılar..
Ben şimdi o kadar çok kızgınım ki kendime bu mükemmel şiiri nasıl kaçırdım diye.. Canım şiir ayrı bir güzel ama yorum öyle güzel icra etmişsin ki seni dinlerken bana yaşattın o mükemmel şiiri ve işte budur diyebildim... Sevgili şairem yazan kalemin o mükemmel duygu yüklü yüreğin ve güzel gönlün hiç zaval nedir bilmesin.....yüreğinden öpüyorum..sevgimdesin emi....
bu kadar kişi içinde yinede birbirimizi kaybetmiyoruz ya canım ))) şiirin erkeni geçi olur mu hiç bu hayat temposunda hoşgeldin tatlım teşekkür ederim sevgilerimle
Şimdilerde ne desem, Bardaktan boşanırcasına dilimdeki yağmurlar. Geçemiyor gökkuşağının altından Çaresiz, ayakları kırık yüreğim. Sağanak fırtınalarla gözlerimden yağarken Can; Ben başka bir şiir yazacağım… / Okudum ,dinledim ve yine ve yine ve yine.... yüreğin kaleme nakşedildiği muazzam bir eser..yürek sesiniz daim olsun sevgilerimle...
Bu kadar çok yorumun olduğu bir şiirde benimki bir şey ifade edermi bilmiyorum ama, alk alta birkaç satırı dizip şiir yazdığını zanneden bir çok müteşairin olduğu bir zamanda bu kmadar sanat dolu öve anlamlı bir şiirin şairini selamlamak şereftir. selam ve hürmetylerimle muhterem şaire.
estafurullah hocam ne demek bizler sadece gönlümüzün kırık tellerini canhıraş haykırmaya çalışıyoruz .... baştacısınız her zaman için güzel ve değerli yorumunuzla sayfama hoşgeldiniz saygılarımla
İçim yanıyor,gözler meşgul ağlamakla.. Bir çift baharları kıskandıran göz aklımda Güldükçe dünyamı aydınlatan.. Bir çift gamzeli cemalin hafızamda.. Her bir mevsim ayrı ayrı yakıyor canımı. Sonbaharlar daha bir hırçın esiyor Kışlar intikam alırcasına soğuk.. İlkbaharlar çiçeklerini zamansız açıyor. Yaz sıcaklarını sanki cehennnemi andırıyor.. Sahipsiz bir yalnızlıktır avuçlarımda.. Koca bir yüreğin ağırlığı omuzlarımda.. Ne zaman geliversen aklıma... Ayrılığımızın ateşi dahada harlanmalarda.. Gözlerim hasret kaldı gece uykularına.. Ne zaman postacı kapıyı çalsa.. Dünyanın bütün dertleri benim kapımda.... ..Biliyorum gelmeyeceksin, ..Biliyorum bulmayacaksın,
Her seni düşündüğümde .. Kabolup gidiyorum yokluğunda Her seni yazmak istediğimde, Kış ayazı vuruyor satırlarıma.... .kutlarım yazan gönlün sahibini............
Su harladıkça yangını bir mavi masal demlenir hayata. Kırık dökük öykülerin ılık sayfalarından mevsimler geçer, sarılır günler sarı günlüklerden çıkarılan sancıya. Sonu görünmez karanlıkların ışık huzmelerini ararken yürek işçileri bir dalganın köpüğüyle üşür gözleri. Dalgın bir yaşamak andıdır oysa kadersizlerin yüzündeki çizgiler, kemirdikçe kamaşır düşleri. Toplum çalkantılarıyla silkelendiremedikçe böylesi çaresizleri, kanayan bir yara olarak alır götürür içimizdeki o asil değerleri. SUS/TUM, ANI VE ŞİİRİ DİNLEDİM. ÇOĞALDIM, ANLARA VE ŞİİRE DEMLENDİM...
Herkes kağıttan gemiler kurar hayallerinde, ve bir alabora olacağını bildiği halde. Aslında sonunun ne olduğunu bile bile, incecik bir kağıt parçasına umut bağlarız yinede. Zaten bu hayaller değil midir? Kalemi silah niyetine kullandığımız ölümcül dizelerde...
Yazılmamış bestemin notalarında Yakalayıp idam ediyorum gözlerini. En saf ihanetlerine kanıyor ruhum. Yıldızsız semalardaki aşka Vakitsiz susuyorum… ********************************** Sustum... Dinliyor ve içime sindiriyorum. Bir serbest nazım, bu kadar mı güzel olur! TEBRİKLER şairem...
.şiiriniz; kelimelerin özenli seçiminden olsa gerek, okuyucunun gözünün önünde, adeta usta bir ressamın fırçasından çıkmış seyrine doyumsuz bir tablo gibi ışıldıyor. sevgili şairim , bu güzel şiir için VE SESLENDİRME İÇİN sizi kutlar, başarı ve mutluluk getirmesini dilerim. ..
Canım ne güzel bir şiir bu...yüreğindekini öyle güzel dökmüşsün ki mısralara...kutluyorum seni...kısa zamanda öyle çok ilerleme kaydettin ki anneciğin ne kadar gururlansa azdır...Ben de seni tebrik ediyorum canım...sevgilermi gönderiyorum...
Alışırım nasıl olsa yalancı baharlara. Yine kandırırsın beni yokluğunda. Beşinci mevsime sevda sözcüklerini yakarım Issız limanlarında kayıp kentimin…
Öyle kök saldın ki benliğimin tümüne, Yeşermez hiçbir ağaç Zahmet edip eksem de… Gözlerinin kahvesinden içtiğim aşk Şifasız bir hastalıktı Can almadan çıkmayan…
Yazılmamış bestemin notalarında Yakalayıp idam ediyorum gözlerini. En saf ihanetlerine kanıyor ruhum. Yıldızsız semalardaki aşka Vakitsiz susuyorum…
Dizeler ve yorum harika olmuş tebrik ediyorum selamlar.........
hüznü bu denli anlatabilmek, okuyanın yüreğine nakşederek anlatmak.. hele de seslendirme ile bir başka güzelleşiyor dizeler, bir başka derin hüznün eşliğinde yüreğinize sağlık ömrünüz var olsun saygılarımla
duygusal bir şiir. hüzün dolu mısralara bir aşktan kalan hatıralar var. anlatım ve yorum çok güzel ve etkili. okuttu dinletti kendini şiir. kaleminiz daim olsun. selam ve sevgilerle kalınız
kalemini ve yorumlarını yakından takip ederek bir gün sizin gibi yazmayı isteyen acemi bir kalem olarak böylesine güzel övgüleri sizden duyduğum için çok teşekkür ederim saygılarımla
Hüznüyle, içtenliğiyle ve dizelerden yayılan duygularıyla nefis, etkili bir şiir okudum ve dinledim... Duyan, duyduğunu okuyucuya duyuran kaleminize teşekkürler... Sakin, huzurlu bir yaşam dileğimle... Selam ve saygılar...
Alışırım nasıl olsa yalancı baharlara. Yine kandırırsın beni yokluğunda. Beşinci mevsime sevda sözcüklerini yakarım Issız limanlarında kayıp kentimin�
Öyle kök saldın ki benliğimin tümüne, Yeşermez hiçbir ağaç Zahmet edip eksem de�
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; NE YAZAYIM Kİ BİLMİYORUM Kİ..TURGAY BEYE TAMAMEN KATILIYORUM..HARİKA BİR YORUM VE ANLAM YÜKLÜ BİR İÇ DÖKÜŞTÜ DEMEK GELİYOR İÇİMDEN....ZATEN KALEM BU SİTEDE ARTIK HAK ETTİĞİ YERİDE ALMAYA BAŞLADI ARTIK.. GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Bu şiire yarın yorum yazmak istiyordum aslında. Dinlerken uyku öncesi, baktım ki yorumları açmışım.
Önce seslendirme... Şairemin çok güzel bir ses olduğu inkar edilemez gerçektir. Fondaki müzik bence tam oturmuş şiire. Sakin bir okuma tarzı var. Dinlerken dinlendiriyor ruhu... Parazitsiz bir çekim olması şiiri dinlenesi yapmış; kulakları tırmalamıyor.
Şiiri bazen sesli dinledim, bazen sessiz okudum. Hiç fark etmedi; mısralara başlar başlamaz kayboluyor zaten okur şiirde. Şairenin başarısı bence burada.
"Sen gittin yüreğim soldu, gözlerim doldu" misali şiirlerin kol gezdiği bloglar, gruplar, web siteleri gibi yerlerde böylesi başarılı şiirleri okumak da ayrı bir haz doğrusu...
herşeyden önce sizin gibi kalemini kelamını severek okuduğum dinlediğim bir üstadım tarafından taktir edilmek çok güzel ve onur vericiydi bunun için özellikle teşekkür ederim. Sayfa mavi ama yorumunuzu okuyunca eminim benim gibi oda kızarır. Takdir edilmek çok güzel dahada cesaretleniyorum ve sizin gibi usta kalemlerin kanatları altında daha da güzel yazmaya çabalıyorum..
uzun bir aradan sonra sizi görmek saifalarda çok güzel... güzel şiirlerinizi dört gözle bekliyorum saygılarımla
YAŞANAN AŞKA DAİR, HERŞEY, HAYATINA, GÖNLÜNE, ÖMRÜNE,DAMARINDA KANA SAÇLARINDAKİ HER DEĞİŞİME AYNAYA BAKMA CESARETİNE DEĞER SEVGİSİZ KALMA DOYA DIYA İSYAN ET SİTEM ET AMA SEVGİYLE GÜZEL KARDEŞİM BAHARLARDA KALASIN
annem kurban olurum senin güzel yüreğine kuzum hem seviyorum şiirlerini hemde seni dinlerken acı bir hüzün kaplıyor yüreğimi annem susma olurmu bebeğim öpüyorum kara gözlerinden güzel kızım
Canım sesine hayranım .kalemin zaten bir enfes Vallahi bende alabora oldum bu sayfada Gönül kalemin bitimsiz olsun saygı ve sevgiler yüreğine olsun canım benim...
Öyle kök saldın ki benliğimin tümüne, Yeşermez hiçbir ağaç Zahmet edip eksem de… Gözlerinin kahvesinden içtiğim aşk Şifasız bir hastalıktı Can almadan çıkmayan…
Yazılmamış bestemin notalarında Yakalayıp idam ediyorum gözlerini. En saf ihanetlerine kanıyor ruhum. Yıldızsız semalardaki aşka Vakitsiz susuyorum…
Of ablam satirlarinda yuregin Alabora oldu harikaydi yuregine saglik biitim bitirdi senin bu kalemin anlattimi Opuyorum gul yureginden Sevgilerimle Seviliyorsun ablam
offffff ya kalemdaşım ne güzel bir şiirdi kalemin öyle güzel anlam dolu yazmışki kagıttan gemiler ve hayaller geçti gözümün önünden kutluyorum hariiiiiiiiiiiiiiika dizeler selamlar sevgiler güzel sesinden şiir dinlemek deniz kenarında mehtap izlemek kadar hoş ve güzel sesine saglık
hamitkaraca tarafından 6/17/2013 12:11:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yakalayıp idam ediyorum gözlerini.
En saf ihanetlerine kanıyor ruhum.
Yıldızsız semalardaki aşka
Vakitsiz susuyorum…
Uğur böceklerinin yakıştığı bir şiir. Alkışlıyorum... Saygılar...