(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında arı arsız yapan bizleriz ki burası bir adeta ilimdir şöyleki tersten yazılmış şiir gibi, çok güzel şiirinizi candan tebrik ederim değerli üstadım selam saygılarımla hoşcakalınız...
İnsan ki dünya da bir güzel varlık Görse de katlanır arada darlık Her ne olur isen , doğrusu erlik Onun da yüzü hep, 'Hakk'a dönüktür
Bilirim söz olmaz sözün üstüne ama doğru insan olmak, güzel insan olmak erdemdir. Zordur ama erdemdir. Bir nefeste ben vereyim dedim . Kabul buyur Mehmet dost. Dilerim yakaladım şiiri. Hep güzel insanlar karşılasın bizleri....
Manasıyla destur çekmiş şiir.Düşündürücü olduğu kadar huzur vericiydi.Vurgulamalarına hayran kaldım. Lakin konukta konukluğunu bilmeli değilmi arkadaşım.Arsızlık her konumda yüz göz olmamıza sebeptir. İnsan çeki düzen sahibi olmalı . İnci tanesi gibi asil ve zarifti dizeler. Gönülden kutlarım.
Usta kalem,..Üstat..ders alınacak örnek. Mükemmel şiir, mükemmel dizeler. Bize sadece takdir etmek düşüyor ; Elinize, kaleminize,gönlünüze sağlık. Sevgiler ve saygılar.
Şiirin her bir kıtası ayrı güzel amma ben son mısranın biz insanlara temel şuur olması taraftarıyım. "Konuk" olduğunu bilmek hatayı asgarîye indirmek için bir vesîledir.
Yüreğinize sağlık. Ben de bir dörtlük iliştirivereyim dedim amma saat geç olmuş :) İnsanlığımız mı kaldı artık arsızlıktan ötelere geçti insanların çoğu. Mevlam hakkımızda en hayırlı olanı versin. İyi geceler...
Ben ne desem bilmiyorm. Bazen insanın nutku tutuluyor.hocam. Yine üstü kapalı anlayana saz misali bir şiir okudum. Yüreginize ve kaleminize sağlık iyi geceler
Hakime danıştım, böyleymiş devran
İster isyan etsin, ister feveran
Hasret çeken gönül her dem sanıktır.
Yüreğinize sağlık her zaman ki gibi çok güzeldi...
selamlar...