(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERT İNCESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERT İNCESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir öğüt olmuş hayatın cilvelerine bakarak.. öyle ya ne çıkacak bir köşeyi dönüverince karşına.. ne umacaksın ve de ne çıkacak bahtına.. yüreğinize sağlık saygılar
Dünya bir padişah, sen bir kölesin; Acıması yok ki; lütuf dilesin; Maksadı; çileyle, dertle ölesin; Bilemedin halâ düşüncesini; ...Oysa dünyaya hükmetmek isteyenler geçmişten ders aldıklarını sanmıyorum...kutladım..selamlar
derler ya beylik sözler ya da duvar yazısı her bir mısra gerçekten düşündüren ders veren bir tarzda çok güzel işlenmiş bir hakikat incisi olmuş tebrikler teşekkürler selamlar
Derdin incesi de kalını da insanı bir kurt gibi kemirir. Helde de bu dert kalbe, beyine yerleşmişse. Beyin de çatlar, kalp de..Doluya koyarsın taşar, boşa koyarsın dolmaz. Kafa yormayayım dersin olmaz..Kafa yorarsın çoğu kez havanda su dövmek olur.
Yine de umut be ustam...Umudu yitirmemek lazım. Gün doğmadan neler doğar.
Yatsıya varmıyor, verdiği umut, Yedirdiği yemiş; ekşi karadut, Genzine tıkanır, bin türlü yanıt, Dilersen, bülbüle sor sancısını. ************************************** Karamsarlığın yansımalarıydı. Olumsuzluklara çare, ne çaredir ki yok diyordu, için için... Yaşamak için savaşmalı, zorluğa çelme takıp yürümeli...Bilmem ki usta kaleme ne demeli. Ruhundaki esintiler neyin bedeli? Efendim, hüzünlendirdiniz, gözünüz aydın. Aydınlıklarda kalın!
Hayat acımasız, ecel zamansız. Bakarım güllere hemde manasız. Söylenen feleği iyi tanırım Kafirden ziyade odur imansız...
"Yatsıya varmıyor verdiği umut" Kişi umduğunu bulamazsa hayal kırıklığına uğrar... İstenilen hayat yaşanacak olsaydı Adem a.s inermiydi cennetten.Bu yüzden arz edilen yaşam yaşanacak olsa, çileyi kim çekecekti.... Selamlar, saygılarımla.....
Dünya bir padişah, sen bir kölesin; Oysa İnsan padişah, dünya köle olmalıydı insana... Çünkü Allah Teala dünyayı, insana hizmet etsin diye yarattı. Melesef insan , en şerefli, en akıllı varlık kendini dünyaya köle etmeyi başarmış.... Belki vir satıra takıldım ama şiir tümüyle güzeldi... Tebrik ederim... selam ve dua ile...
İyi akşamlar sevgili hocam. Yine bir inci düşmüş edebiyat defterine. Kelimelerle bu kadar güzel oynamak olamaz ancakbir kaç kez okuyunca anlıyor insan yada ben anlamakta zorlanıyorum. Saygılar
Malesef dünya yaşanılamaz hale getirildi insanoğlu tarafından ne yana baksak ince dertlerle örülmüş çık çıkabilirsen derdin içinden kutladım Ziya hocam selam ve DUA ile.
İnce derdin devasını Mevlâm vere inşaallah amma bu dert çok ince... İnsanlığımızı sorgulamak gerek.. Ziya Bey Kardeşim, Düşünce mahsulü şiir için tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum ..