Şimdi ne yakışır sana Reâya İspanyol paça hürriyet Damağını darmadağın eder unutturur Kesilir dilinden bir müddet Hazmı samana tabiidir biraz "sensiz bir odanın sahrasını nasıl anlatsam" gibi cümleler
Çok üzülme tamam mı Kırmızıya saklanmış o bir parça beyaza Yeni bir ay alırız sana nasılsa Hem de orijin/al Amerikan malı!
Şimdi tüm masallar gerçek Reâya Ve bilirsin masallar en çok peşin inanacak gölgeleri sever Bir müddet sonra özlerler seni Öper koklarlar "Elleriyle kaybetmiş gibi" leşini
Nasıl kindarsın sen O kadar avakado yağına rağmen Avuçların Aragon kadar sert Yumuşa biraz Tutup başını kıçına sokmadan Kutup başını sökmekle unutulur mu hiç Az aman olacak elbet Unutma neticede insansın sen!
Mızmızlanma şimdi Hafızası güdümlü balıklar gibiz Herkes öyle bilmese de Bak Ortak konsensus ekiliyor zihinlere İlaçlanıyor tenler iyice Ölülerin canı acımaz ki! Korkma şâhitlik edemezler Hem bunların adı zâten hindi! Çabuk âkillenirler merak etme
Dur karıştırma şimdi alfa/beyi Neden ayrı yazılıyor cümlede Birleşik krallık - United Kingdom Beş ayrı ülke olduğu hâlde! Sana ne Ya da Üç milyon derece kızılderili kanıyla kaynamış Amerika United States Of diye!
Ne çabuk unuttun Reâya Tüm aşklar napolyon rengidir zâten Tümüne yakın savaşlar gibi Biliyorum ha Ritalar umurunda değil Coğrâfi kesiklerin acıyor senin Tennî muayene yaptıralım diyorum sana Güyâlarını hatırlamaman için!
İnan bana Reâya Çok çok iki riyâkar asır Sonra geçer Hem "çük gibidir acılar herkes en büyüğü kendinde zanneder"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Reâya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Reâya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çabuk unuttun Reâya Tüm aşklar napolyon rengidir zâten Tümüne yakın savaşlar gibi Biliyorum ha Ritalar umurunda değil Coğrâfi kesiklerin acıyor senin Tennî muayene yaptıralım diyorum sana Güyâlarını hatırlamaman için!
İnan bana Reâya Çok çok iki riyâkar asır Sonra geçer Hem "çük gibidir acılar herkes en büyüğü kendinde zanneder"
ToprağınSesi
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam Daim saygılarımla.......
evet, şiiri bitirince sorduğum sorunun cevabını aldım (tez canlıyımdır da epeyce) her tarafından haklılık akıyor görmek maharet istemiyor asrın karasını
ben şiirin dışına bakamıyorum serbsaet vezin herkesin her eleştrisini kabul etmez derler, bundan mütevellit ben içiyle ilgiliyim selamlarımla
Filiz Şahin. tarafından 5/4/2013 5:19:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öyle bir duruma geldik ki sevgili Serhat, kapı gıcırdasa kaşıklarımızı alıp piste dalıyoruz.
Bu neyse de; her yazılanı şiir sanıp! muhteşem sözcüğünü hemen harcıyoruz…
Bu şiiri okurken (belki alakasız) aklıma şöyle birşey geldi…
Bizler şimdilik şiir/ler yazıyoruz ya. Diyelim ki; bu yazdıklarımızı anne karnında dinleyen çocuk duysa diyorum… Ne derdi? Bu şiirin kaos, yerle bir etti beni. Olumlu anlamda. O olmamış/doğmamış çocuk gibi.
Günümüz şiiri kaosa dayalı, bende bilmiyorum nereye kadar sürer/sürecek ama öyle. Herkesler şiiri sevdim derken bir dize alıyorlar ya kendine, modaya uyup şu kısmını ayrı yere koyuyorum.
"Dur karıştırma şimdi alfa/beyi Neden ayrı yazılıyor cümlede"
oldukça çarpıcı. postpolitik bi şiir. bu kavramı yeni buldum ekledim poethicama. bana kalırsa politik bi laçkalık ancak bu imgelem orağıyla biçilebilirdi. fikirlerine pek değil, şiirene pektümden; katılmıyorum, katılıyorum. kutladım kutsadım seni.
Hürmetlerimle....