(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUDALA-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUDALA-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgil hocam vallahi ben söyleyeek söz bulamıyorum. Sözün bittiği yer burası olmalı. Allah gönlünüze ve kaleminize sevgi ve ilhamını esirgemesin. Hoşca kalın ellerinizden öperim
Şiirin hissine iki başlılık çok hakim." Akıllı düşünürken deli dağları aşarmış" ifadesi mucibince hepimiz aptal mı dediniz.Akil olanlarımı aşağıladınız. Bazı soysuzların Ülkeyi terk ettiğini mi yoksa Şer denizinde boğulmak üzereyiz mi dediniz; ben pek fazla sonuca varamadım. Herkesi kılıçtan geçiren ve sonuca varamayan garip bir şiir. Teşbihler ve insicam harika olmasına rağmen şiir temasını saklı tutmuş. Daha kalın çizgilerle meram anlatan bir finale ihtiyacı var şiirin. Sizi tanıyor olmaktan ne dediğinizi ben anladıysam da okur açısından faydalı bir şiir diyemem. Muğlaklığı giderirseniz sanki iyi olur Kardeş can. Hayırlı cumalar.
Etrafta gezeni otura kalka
Dönen dolaplara aklı ermiyor
Ne biliyor ki, ne verecek halka
…….dedim ben de kalamein daim olsun Ziya usta selamlar gönderdim.