Biçare esiriyim namıssız bir virüsün Münasip lisan ile "hastalık ne, tat!" dedi. Mendil verip elime, ekledi; bu da süsün Yedi gün cezalısın, "yatak-yorgan yat" dedi.
Perişan halde idim gözüm yarı aralı Sabrıma sitem ettim olmadı hiç oralı. Melül, mahzun bakarken yüreğimden yaralı "Sağlam dostun var ise beni ona sat" dedi.
Kepenkler bir bir indi, dindi sesi her katın Saklanmıştı komşular ardında barikatın Genzimi sızlatırken alevi hakikatın Virüs kıs kıs gülerek; "sende kabahat!" dedi.
Müstehzi bir edayla fısıldadı; az eğil! Ümit bağladıkların gördün ya, dostun değil Sen burnunu bırak da, gözündeki yaşı sil Hayâle gömülmüşsün; "biraz daha bat!" dedi.
Dedim bulmak var iken bahtım ile aramı Neden hâlâ acıtıp kanatırsın yaramı? Tozpembe demişlerdi; yoksa düşler kara mı? "Konu uzun ve hazin, mevzûyu kapat" dedi.
Öfkelendim âniden; dedim "burnum akıyor!" Sayende her öksürük ciğerimi yakıyor Sende utanma yok mu; âlem bize bakıyor! "Get la benim başımdan, kaderine çat!" dedi.
Hanım girdi araya; tek bendim gailesi Ne zaman hastalansam artıyordu çilesi Tam mikrobu haşlarken yarım kaldı cümlesi Hüzün doluydu sesi; yutkundu...HAYAT dedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HAYAT!...dedi. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HAYAT!...dedi. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmi,ş olsun değerli dost hemen tavuk suyuna çorba hazırlıyoruz sitemizden. bir de portakal suyu ve ballı ıhlamur yanında kalemini içtenlikle kutluyorum sevgiler saygılar