(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜZRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜZRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli üstadım her zaman dediğim birşey vardır aklın yazdığı şiir övgüyü alır falat saman alevidir ancak gönlün yazdığı şiir hoşluk bırakır adeta şairden şaire bayrak teslim eder diye
şiirleriniz hem akli hem gönülden çıktığı yegane üç beş şairden birisiniz en azından benim bildiklerimin arasında :)
muhteşem dizelerinizi candan tebrik ediyorum benim ekolümsünüz diyorum kalın sağlıcakla....
Sayın Şiirlerin Ziyası ; Hüdai Bey kardeşim yazar Vasiyet III , siz yazarsınız yarıldı dünya koptu kopacak , bunun sonu ne olacak? Mayaların takviminden 21 Aralık'ta geçtik zar zor aldınız beni makasa. Ayağını denk al ha ! Şu dünyaya geldik yaşamaya çocukluktan bir şey anlamadık uçtu gitti. Gençlikte nerde yattık nerde kalktık hiç belli değil... Emekli olup bir ayağımızı uzattık şükür yetişip gördünüz iki yandan. Kalk tartacağız! Gramla değil tonlayamış... Ya kim demişse yalan. Kul hakkı da yemedim dul hakkı da... Öksüzle yetimle hiç uğraşmadım. Korkutmayın korkmam çok şükür de... Az biraz keyfinden tatsaydık diyorum hayatın. Sıkboğaz etmeyin lütfen... ... Yazdıklarımı okudum da; Şiiriniz bayağı etkilemiş anlaşılan! Tebrik eder saygılar sunarım.
Henüz gençsiniz (en azından benden çok gençsiniz ) Allah sağlıklı uzun ömürler versin. Amin inşallah... En uzun yaşayan Metuşalleh' tir bilir misiniz... 969 yıl... O da ölmüş...(Kaynak Tevrat...Sümer hesabı farklı söyler o da başka )
Allah elden ayaktan düşürmesin. Allah kimselere muhtaç etmesin. İyi akşamlar diliyor saygılar sunuyorum...
Şiirlerin Ziya sı yine nadide bir eserle karşımızdasın.Gitmek üzre olmadığımız bir an mı var acep?Hazırlıklı olun ey insanlar nev'in den olan bu değerli şiir için mesajmızı alıp kalbimize koyduk.Yüreğiniz zeval bulmasın.
Kılı bile tartıyor mahkeme-i kübra ...Üstelik orda torpil yapılmıyor ...Mala, mülke sımsıkı sarılmak insanı ateşe götürür, kainatta herşey bir düzen nizam üzredir...Ahir dünya ve yaşanan bu dünya, ikisinin ortasını bulmak gerek...Nasıl mı ?..Akıllı insan her iki dünyadan da nasiplenendir... Bu dünyada paraya, mülke sahip olunur velakin onların zararı tek şartla olmaz , mal mülk sevgisi kalbinde olmayacak. Olmayacak ki , gerektiği yerlere hayır ve hasenet yapabilesin...Zengin olanda fakir olanda imtihandadır... Daha uzatmayım , şiir zaten çok şey anlatıyor...Selamlar, saygılar üstadım...
Bunca gürültüyü sendin kopartan Şu delik cebinde ne idi artan Ağırı bırakta zerreyi tartan O büyük mahkeme kurulmak üzre. ,.............................................
Kutlarim yürekten degerli kalem Duysun bu sesleri bütün bir alem Ibret alsin benim büyük ailem Yaslanmis dünyamiz ölmek "üzre"
Gönül hakikâte sarılmak üzre.
Bütün suçlarını ona yükleyip
Yalancı dünyaya darılmak üzre.
Vuslatın peşinde koşturan gönül
Bazen lâl kesilmiş bazen de Bülbül
Ne kendi sevindi ne de goncagül
Murâda ermeden yorulmak üzre.
Bulamamış huzur denen terkibi
Feleğin çarkına kaptırmış ipi
Hazanda dökülen yapraklar gibi
Kara topraklara serilmek üzre.
Çok oldu hayatta yoldan saptığı
Üstüne yetmemiş, mala taptığı
Bir şey olmaz diye her gün yaptığı
Yanlışın hesabı sorulmak üzre.
Bunca gürültüyü sendin kopartan
Şu delik cebinde ne idi artan
Ağırı bırak da zerreyi tartan
O büyük mahkeme kurulmak üzre.
Doğanın sesine kaldın duyarsız
Kafan yükseklerde aklın ayarsız
Bir an düşünmeden hayasız arsız
Gezdiğin yeryüzü yarılmak üzre.
Her zamanki gibi BUDUR diyorum.Tekniği kadar okurken de haz veriyor dörtlükler.
Selamlar