hatırlarsınız biraz kulak kabartınca zor olmaz tanırsınız vurdum duymaz çürük solukları atmayı becerebilirseniz hayat musluğu gibi b/akarken serilmişken sığıntı gibi eşgalinize hani düğümlemişken yaşamı sadece kendi doğanıza hani dökülen yapraklarda yürümeyi gezmek bilirdiniz zaman dilenirken tanrıdan kendinize saç tarardınız tıkalı kulaklarla feryatlara hatırlarsanız kaç kere ’şah’tan kurtardı cellatlarınız kaç ömür yıllandı yılkıda hiç görmediğiniz hatırlarsınız biraz üstelerseniz bay Burt ben Denise!
fazla önemsemezsiniz bilirim hep ferahtır kalbinizin frekansı bir karıncaya bile kıyamazsınız siz karıştırırsınız ne varsa aklınızda, çayınızla birlik ütülüdür hep sevmek desenli gömlekleriniz öyle değil mi bay Burt siz hiç kimseyi öldürmezsiniz!
köpürürken dalgalar sahilinize hep sokulursunuz daha bir kendinize ne var ne yok son tahlilde hep ’siz’dir şiirler törpülenir üzerinize , güneştir hiç kayda geçmemiştir! meselâ beyaza ihanet ettiğiniz! kınalı avuçlar yataktır sarı sikke yalanlara köprüler sığınaktır hani altında yatanlara haklıydınız! tedavülü en zor hastalık sevmek!..
buyurun bay Burt aynanız belki ararsınız demiştim bende kalmış, feneriniz hatırlasınız biraz çabalarsanız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bay Burt'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bay Burt'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla.......