şimdi kethüdâ edip zamanı dünyayı bir nokta yapmak vakti...
duvarları küs bakışları dolayıp gözlere elzem vakitleri çullayıp halvet etmeli yörünge tutmaz tüm sarhoşlukları def kuşları ezbere okur gibi gök yüzü adımları kaldırıp şaha sökmeli tüm hücrelerden pasa parolayı inkâr etmeli, yalan; dönmüyor gayrı çizmeli üzerini bir nokta gibi çiğnemeli dünyayı
revana meyyal adımlar kalmışsa geride birşeyler yarımdır aklına gücün yetmediğinde gözlerinde kurulu masada meşk demine alıştığın muhabbet kolaydır kirli kirpiklere kibrit çalmak her göz, her ten benzer zaten birbirine milyarlarca beden var uydurursun birini kendine elbet bunun neresi felâket!
her şeye akıl yormak gerekmez bazen nedensiz de yağar yağmurlar hayat biraz da düz mantık ıslansa da kurumaz mı cisimler yarınları büyütmek değil mi yaşamda amaç ölür mü insan küçülür de çekerse gözler saçlarına yağarsa kış
şimdi yok etmek vakti kökünden akti adımlar büyüdükçe küçülür hani dünya yarınlar dünlerin temyiz mahkemesi ört şimdi gözlerine zamanı çek genzine sök at boşa ıslattıklarını unut, unutma diye anlattıklarını
belki yazmazsın bile içindeki habitat azmasa titremez belki mum üşümese, sancımasa tutumlu yaşamalı insan bâzen söndürmeli bâzen günü ilk ışıklarda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Vedâkârlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Vedâkârlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adımlar büyüdükçe küçülür hani dünya yarınlar dünlerin temyiz mahkemesi ört şimdi gözlerine zamanı çek genzine sök at boşa ıslattıklarını unut, unutma diye anlattıklarını .. Zaman da bir sel baskınıdır, siler süpürür önündekileri, önce çamura beler, sonra aklar ne varsa..... Tebrikler şair.
bırak olduğu gibi yaşa özeline güzeline karışma başkalarının da kendine bak der gibi geldi şiir ...Ve yaşı anı her haliyle mutluysan da sormadan sorgulamadan ... vakit ki boşa yanmış olmasın belki o an birdaha hiç gelmeyecek çürütme sorularla sorgularla.. ne zorrr dedim bende şair yürekten kutlarken kalemi...
Şiir evet, güzel, ama ben eleştireceğim noktayı yakaladım, affet:)
...
İlk bentte Muhteşem Yüzyıl havası vardı. İkinci bentte sıyrıldı o havadan kalem, ama klasik şiirin havası devam etti. Yani eski Türkçe sözcüklerle tema doğru orantılı yürüdü. Üçüncü bentte birden bire değişti dil, aksan değişti, üslûp değişti.
Ama şiirin işaret ettikleri çok etkileyici idi.
Sevdik Kali ile, ancak bu değişimler pek hoşumuza gelmedi.:)
Sırrını çözmüşsünün her anı değerlendirmenin.İnşallah geç kalmışlık yoktur diyecektim ki tam nefes aldıkça hiç bir şeye geç kalınmayacağını hatırladım. Kutlarım şiirinizi.
Yorum bırakmasam da takip ediyorum :))..
kutlarım yine her zamanki gibi güzeldi şiir
saygı ve hürmetlerimle