(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Ve Sigara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Ve Sigara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zira kazandıklarımız kayıplardan daha fazla.. tabi bize göre.. çünkü kayıplardan yedikleriniz(sizden götürenler) harcadıklarınızdan daha masraflı -çünkü götürüsü çok..
neyden mi bahsediyorum?
- tabi ki cirodan sayılmayan şiirlerden.. :)
ve faturası bize kaldı, bizde geçmişimizden yiyoruz işte.. :)
Sigaramın dumanı da dumanı şarkısını anımsadım şiirinizi okuduğumda.İçine çeker gibi sevmek nedensiz,niçinsiz...Herşeye rağmen sevgi anlatımı harikaydı ...Zararı sadece kendine olan...saygılar kaleminizin olsun efendim...
yaşanılanlar ve hissederek yazılanlar o kadar belli oluyor ki..
ve bir tarif daha.. şiir de mücevher gibi,ne yaparsanız yapın imitasyonları ile gerçeği belli oluyor..çok iyi yazamam belki ama iyi şiirden gerçekten anladığımı düşünüyorum..
ve şiirdeki gerçek gaye duyguyu verebilmek aktarabilmektir. onun da icabı hissetmektir. ve okuyan bunu alabiliyorsa derim ya hep hem burnumu kanattığımda okuyan kendi burnunu yoklamıyorsa! bu masaldır sadece.
ben şiirde gerçekten yazan kişiyi düşünüp,onu görürsem,yani ki o kişi gerçekten kendini verirse,işte o şiirlerde gerçekten çok üzülüyor,çok hisleniyorum..yazan kişiyi öyle yakın hissediyorum ki birden...çünkü şiir bir robotun asla yapamayacğı bir şey...
Sanki bir hesap uzmanı yazmış bu şiiri !
Öyle şaşmamış yörüngesinden, öyle etkileyici işte... :)
Tebrikler...